دبیر کل جنبش النجباء : عراق با اتحاد توانست در برابر داعش بایستد

یک شنبه 4 آذر 1397 - 15:51:21
دبیر کل جنبش النجباء : عراق با اتحاد توانست در برابر داعش بایستد

تهران- الکوثر: شیخ «اکرم الکعبی» تاکید کرد که عراق با اتحاد خود توانست در برابر گروه تروریستی داعش بایستد و هر زمان مسلمانان در برابر تروریسم ایستاده اند، توانسته اند پیروزی های بزرگی را محقق کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  شیخ «اکرم الکعبی» در ادامه تصریح کرد: ما با اتحاد اسلامی خود و تقویت تلاش ها توانستیم کمر گروه تروریستی داعش را بشکنیم. ما در نهایت این لشکر کشی تروریستها را که از حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تفرقه افکنی در امت اسلامی برخوردار بودند شکست دادیم.

وی در ادامه در خصوص برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی تاکید کرد: این چنین کنفرانس هایی در واقع امتداد رویکرد قرآنی امام خمینی(ره) به شمار می آید. ایشان تاکید داشتند که قدرت امت اسلامی در اتحاد آن نهفته است و ارزش این کنفرانس ها در اتخاذ این رویکرد قرار دارد.

وی افزود: امام خمینی هم چنین تاکید داشتند که ضعف امت اسلامی و ضعف ما در تفرقه خلاصه می شود و به همین دلیل دشمن به شدت تلاش می کند تا میان امت اسلامی تفرقه افکنده تا راحت تر به استعمار سرزمین های ما و کشورهای ما مشغول شود.

الکعبی در خصوص راه های اجرایی کردن شعارهای کنفرانس هایی که در خصوص وحدت برگزار می شود تاکید کرد: مشارکت فعال تمام علمای مسلمان و رهبران مسلمانان در این کنفرانس نشان خوبی است و اهمیت بسیار زیادی در زمینه اجرایی کردن نتایج این کنفرانس دارد.


یک شنبه 4 آذر 1397 - 15:49:12