دیدار آزاد شدگان از دست تروریست های داعش با بشار اسد

چهار شنبه 23 آبان 1397 - 12:49:2
دیدار آزاد شدگان از دست تروریست های داعش با بشار اسد

دمشق - الکوثر : زنان و کودکان آزاد شده از دست تروریست های داعش با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کردند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، ارتش سوریه چند روز پیش 19 زن و کودک را که تروریست های داعش از ماه ژوئیه سال 2018 ربوده بودند، در نزدیکی تدمُر آزاد کرد. 

بشار اسد ازادشدگان وخانواده های آنها را از دست تروریسم تبریک گفت، وافزود: من اطمینان داردم که جرم آدم ربایی شهروندان السویداء علی رغم خشونت تروریست های داعش با آنها ، باعث قویتر شدن آنها خواهد شد.  

رئیس جمهور اسد خاطر نشان کرد که ایستادگی ربوده شدگان وخانواده های آنها وقدرت وصبر وشکیبایی آنها در طول دوره ربودن وفداکاری رزمندگان ارتش که خون برای آزاد کردن زنان وکودکان ربوده شده، دادند یک درس در عمل ملی تشکیل می دهد. 

رئیس جمهور سوریه افزود : وطن پرستی نه تنها به صورت حرف زدن است بلکه از طریق  عمل است وبالاترین سطح وطن پرستی دفاع از میهن است، وکسانی که وظیفه ای خود در این حوزه انجام ندادند مسئولیت قربانیان که طی این جنگ تروریستی علیه سوریه سقوط شدند، به عهده می گیرد. ویکی از بخش های دردناک این جنگ حمله گروه تروریستی داعش علیه روستاهای شرقی شهر السویداء است. 

از سوی خود، ربایندگان آزاد شده وخانواده های شان از رئیس جمهور سوریه به دلیل پیگیری مداوم خود به تمام جزئیات رهایی زنان ریف شرقی شهر السویداء وفرزندانشان وآزادسازی آنها را با کمترین تلفات، تشکر کردند.

آنها همچنین از قهرمانان ارتش عربی سوریه که برای آزادسازی ربوده شدگان وبازگرداندن آنها به خانواده های ورستا های شان فداکاری وخون دادند، تشکر کردند. 

 

 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 23 آبان 1397 - 12:4:38

دسته بندی :