دیدار ولیعهد عربستان سعودی با لابی مسیحیان اوانجلیست

پنج شنبه 17 آبان 1397 - 13:5:13
دیدار ولیعهد عربستان سعودی با لابی مسیحیان اوانجلیست

تهران- الکوثر: وبسایت «آمریکن اکسیون» نوشت: ولیعهد عربستان سعودی با گروهی از مسیحیان انجیلی در ریاض درباره ماجرای قتل جمال خاشقجی دیدار و گفتگو کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   وبسایت خبری «آمریکن اکسیون» طی گزارشی اعلام کرد: محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی پنجشنبه هفته گذشته با گروهی از نمایندگان لابی مسیحیان اوانجلیست در ریاض درباره ماجرای قتل جمال خاشقجی دیدار و گفتگو کرده است.

در این گزارش همچنین آمده است: «بن سلمان در این دیدار قول مجازات عاملان قتل خاشقجی را داده است. ولیعهد عربستان سعودی همچنین به هیئت آمریکایی گفته که ماجرای این قتل نباید باعث انصراف آنها از تمرکز بر مسئله ایران شود.»

گفته می‌شود جول روزنبرگ؛ اسرائیلی-آمریکایی که خود یک نویسنده اوانجلیست است و پیش از این مشاور بنیامین نتانیاهو بوده این دیدار را ترتیب داده است. روزنبرگ به وبسایت مذکور گفته است:

«بن سلمان در این دیدار از ترکیه، ایران و روسیه انتقاد و اعلام کرده که به هیچ کس اجازه مقابله با اصلاحات مورد نظرش را نخواهد داد. او در این دیدار بر مقابله با ایران، اخوان المسلمین، القاعده و داعش به عنوان دشمنان مشترک آمریکا و عربستان سعودی نیز تاکید کرده است.»


پنج شنبه 17 آبان 1397 - 12:45:17