خطیب جمعه تهران:

به رژیم سعودی اجازه جنگ افروزی داده نخواهد شد

جمعه 4 آبان 1397 - 17:51:50
به رژیم سعودی اجازه جنگ افروزی داده نخواهد شد

تهران- الکوثر: خطیب نماز جمعه تهران گفت سعودی‌ها به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی حامی دیگری ندارند و دیگر قادر به جنگ افروزی در منطقه نیستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در خطبه دوم نماز جمعه تهران گفت: امروز امت اسلام در اوج قدرت قرار دارد و دنیا بداند جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توان بازدارندگی خود اجازه نخواهد داد جنگ افروزی جدیدی از سوی رژیم آل سعود و آمریکا در دنیای اسلامی انجام شود.

وی گفت: در سایه اقتدار امت اسلامی در عراق، لبنان، سوریه، یمن و فلسطین سایه جنگ از منطقه رخت خواهد بست و رژیم منحوس سعودی که امروز مورد تنفر نخبگان علمی و سیاسی است و بجز امریکا و رژیم صهیونیستی حامی ندارد، دیگر قادر به جنگ افروزی جدید در منطقه نیست.
خطیب نمازجمعه با اشاره به تلاش امریکا برای متوقف کردن جمهوری اسلامی ایران از طریق اعمال تحریم های ظالمانه گفت: این تحریم ها همان نقشی را ایفا می کند که دوران دفاع مقدس برای ایران به دنبال داشت، همانگونه که دوران دفاع مقدس با همه سختی ها و مرارت ها زمینه ساز اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران شد و ماشین جنگی امریکا و رژیم صهیونیستی را به گل نشاند ، تحریم ها در شرایط کنونی نیز زمینه ساز رشد و بالندگی و حرکت روبه جلوی نظام را فراهم خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فردبا بیان اینکه امروز سیاست های یکجانبه گرایانه امریکا این کشور را در برابر دو میلیارد نفر از جمعیت جهان قرار داده است ، گفت: این رویارویی قطعا و با استناد به نظر بسیاری از تحلیل گران اقتصادی و سیاسی در امریکا و اروپا و اسیا با شکست مواجه خواهد شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 4 آبان 1397 - 17:40:43