دیدار جابری انصاری با یوسف بن علوی

سه شنبه 24 مهر 1397 - 17:42:16
دیدار جابری انصاری با یوسف بن علوی

تهران- الکوثر: دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی در دیدار با یوسف بن علوی وزیر مشاور در امور خارجی عمان درباره حل بحران یمن و آخرین تحولات منطقه گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «حسین جابری انصاری» که با هدف رایزنی در خصوص موضوعات منطقه ای شب گذشته در راس هیاتی وارد مسقط شده است، امروز سه شنبه در مقر وزارت خارجه با «یوسف بن علوی» وزیر مشاور در امور خارجی عمان دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه و تلاش های جاری برای حل سیاسی بحران یمن گفت وگو و تبادل نظر کرد. 

دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی همچنین عصر امروز در دیدارهای جداگانه با نمایندگان برخی از گروه های مختلف یمنی، در خصوص تلاش های دیپلماتیک برای پایان جنگ تحمیلی علیه یمن، رایزنی و تبادل نظر خواهد کرد. 
جابری انصاری پیش از این با «پیتر سمنی» نماینده ویژه سوئد در امور یمن و لیبی به منظور کمک به حل بحران یمن و پایان هر چه سریعتر فاجعه انسانی جاری در این کشور رایزنی کرده بود.
نهم مهرماه جاری هم جابری انصاری میزبان محمد عبدالسلام سخنگو و مذاکره کننده ارشد جنبش انصارالله یمن بود و دوطرف درباره مذاکرات صلح یمن و راه های تسهیل موفقیت این مذاکرات گفت و گو کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 24 مهر 1397 - 17:42:3