سرلشکر باقری خبرداد:

پیشرفت 98 درصدی ایران در ساخت موتور جنگنده

سه شنبه 17 مهر 1397 - 21:7:43
پیشرفت 98 درصدی ایران در ساخت موتور جنگنده

تهران- الکوثر: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت ساخت موتور جنگنده ایرانی در مراحل پایانی است و 98 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سرلشکر محمد حسین باقری ضمن اشاره به پیشرفت های فراوانی که ایران در حوزه ساخت پهپادها به آن دست یافته است، گفت: ساخت موتور جنگنده ایرانی در مراحل پایانی است و 98 درصد پیشرفت داشته است.

او در ادامه افزود: قدرت دفاعی ایران در حوزه صنعت هوایی باید به روز باشد و هر روز پیشرفت کند و حتی در بخش غیرنظامی نیز با ریسک پذیری صنعت بومی می توان به پیشرفت های خوبی دست یافت. دفاع از آسمان کشور و مقابله با متجاوزان از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سرلشکر باقری تاکید کرد: نیروهای مسلح در صنعت دفاعی پیشرفت خوبی داشته اند و کارهای خوبی در این حوزه انجام گرفته است... در مسئله قدرت هوایی نیز با توجه به هزینه های آن باید راههای ابتکاری در پیش گرفته شود تا از هدررفت سرمایه جلوگیری شود. توان نیروهای مسلح ایران در حوزه هوایی به حدی رسیده است که هیچ کس تجاوز به حریم کشور را به ذهن خود خطور نمی دهد و این امنیت که در حال حاضر در کشور برقرار است حاصل همین دستاوردهاست.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 17 مهر 1397 - 21:7:32