مجتهد : خاشقجی پس از ربوده شدن به ریاض منتقل شده است

پنج شنبه 12 مهر 1397 - 16:57:53
مجتهد : خاشقجی پس از ربوده شدن به ریاض منتقل شده است

تهران -الکوثر : افشاگر اسرار خاندان پادشاهی سعودی موسوم به «مجتهد» فاش کرد جمال خاشقجی فعال معارض سعودی، بلافاصله پس از ورود به سفارت عربستان در ترکیه ربوده و در عملیاتی حساب شده به ریاض منتقل شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، مجتهد وبلاگ نویس مشهور عربستانی در صفحه شخصی خود در توییتر به نقل از منابع موثق نوشت : مقامات ترکیه از این موضوع آگاهند با این حال ترجیح داده اند اعلام کنند خاشقجی در کنسولگری است تا به مقامات عربستان این فرصت را بدهند وی را به ترکیه بازگردانند تا بحران به آرامی برطرف شود. 
این وبلاگ نویس عربستانی تصریح کرد : آنکارا امیدوار است مقامات عربستان جمال خاشقچی را به ترکیه بازگردانند و دو کشور داستانی قابل قبول برای رسانه ها سر هم کنند بر این اساس که وی در این مدت در کنسولگری تحت بازجویی قرار داشته است. مجتهد نوشت: ممکن است ترکیه در رسیدن به چنین هدفی موفق شود هرچند اطلاعاتی در دست است که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی قصد ندارد در این زمینه با ترکیه همکاری کند بلکه خود را برای همه تبعات آن آماده کرده است. 
منابع خبری پیشتر اعلام کردند جمال خاشقجی برای ثبت ازدواج خود به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول مراجعه کرده بود اما پس از ورود به کنسولگری دیگر از او خبری نشد. 
کابران اینترنتی علت ربوده شدن خاشقجی را انتقاد وی از حکومت آل سعود می دانند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 12 مهر 1397 - 16:29:50