استاد تاریخ اسلام مطرح کرد:

پیش بینی امام خمینی(ره) درباره ایجاد تشیع لندنی

سه شنبه 10 مهر 1397 - 16:43:15
پیش بینی امام خمینی(ره) درباره ایجاد تشیع لندنی

تهران- الکوثر: استاد تاریخ اسلام گفت امام خمینی(ره) از سالها قبل پیش بینی کرده بود که مستکبران قرینه «وهابیت» را در میان شیعیان نیز ایجاد خواهند کرد تا به فتنه گری بین شیعه و سنی بپردازد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، استاد اسد محمد قصیر در برنامه «فقه الاسلام» شبکه جهانی الکوثر گفت: «تشیع لندنی» صرفا یک ادعا نیست بلکه برنامه ای کامل به این منظور تهیه شده است که اندیشه ها و باورها و شیوه های خاص خود را دارد و از آن به شکلی گسترده حمایت مالی می شود. شاید اگر من 15 سال پیش این حرف را می زدم شاید خیلی ها می گفتند مبالغه می کنم. ولی اکنون شواهد کاملا روشن است. برای این برنامه شخصیت هایی آماده شده اند که برخی از آنها حتی از زندان بیرون آورده شده اند و برخی نیز دور خودشان گروه هایی تشکیل داده اند.

این استاد علوم اسلامی افزود: امام خمینی (ره) این مسئله را پیش بینی کرده بود. ایشان گفته بود روزی خواهد آمد که انگلیس و آمریکا کسانی را در میان شیعیان علم خواهند کرد که با «وهابیت» همنوا خواهند شد. در واقع راه انداختن جوی خون زمانی ممکن است که در میان شیعیان هم کسانی باشند که قرینه وهابیت و همنوا با آن باشند. اکنون می بینیم «وهابیت» با فرقه «شیرازی» لندنی همسو است.

استاد اسد قصیر افزود: همانطور که محمد عبدالوهاب را مطرح کردند تا تفکرات ابن تیمیه را ترویج دهد، اکنون نیز طرحی مشابه در میان شیعیان اجرا می شود که به وهابیت و به مستکبران و دشمنان اسلام خدمت می کند و ما هزینه آن را می پردازیم. یکی مهمترین محورهای این برنامه، به خدمت گرفتن شعائر حسینی و تحریف شعائر حسینی و استفاده از برخی عناوین شرعی مثل «برائت» و «تولی و تبری» برای ایجاد فتنه بین سنی ها و شیعیان و بدتر از همه، دمیدن در بوق های فتنه برای ضربه زدن به برادران اهل سنت و از همه دردناکتر، توهین به همسران پیامبر اسلام است که توهین به رسول الله (ص) محسوب می شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 10 مهر 1397 - 16:40:37