حماس حمله تروریستی به رژه اهواز رامحکوم کرد

دو شنبه 2 مهر 1397 - 8:45:3
حماس حمله تروریستی به رژه اهواز رامحکوم کرد

تهران- الکوثر: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اهواز را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در متن بیانیه حماس آمده  است: جنبش مقاومت اسلامی حماس جنایت حمله به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شهر اهواز که به قربانی و زخمی شدن ده‌ها نفر انجامید، را محکوم می‌کند و ضمن تسلیت صمیمانه این حادثه به رهبری، دولت و ملت ایران و خانواده‌ها و بستگان قربانیان، شفای عاجل را برای مجروحان و امنیت و آرامش را برای ایران و سایر کشورهای اسلامی و عربی از درگاه خداوند طلب می‌نماید.

صبح روز شنبه 31 شهریور، چهار عنصر مسلح عضو گروهک تروریستی «الاهوازیه» به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله کردند و در تیراندازی به مردم و مسئولان نظامی، -طبق اعلام عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس- دست‌کم 25 نفر را شهید و حدود 70 نفر را مجروح کردند.

دقایقی بعد از این حادثه، سخنگوی گروهک «الاهوازیه» مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت و ساعتی بعد نیز گروه تروریستی داعش در کانال تلگرامی «اعماق» هم خود را مسئول این حمله معرفی کرد.

انتشار این ویدئو در شرایطی که گروه تروریستی الاهوازیه نیز مکررا مسئولیت حمله تروریستی به اهواز را پذیرفته، می‌تواند نشان‌گر جدال بین دو گروه تروریستی مزبور برای پذیرش مسئولیت اقدام جنایتکارانه روز شنبه باشد.


دو شنبه 2 مهر 1397 - 8:40:42