لبنان و عمان نیز حمله تروریستی اهواز را محکوم کردند

یک شنبه 1 مهر 1397 - 14:15:15
لبنان و عمان نیز حمله تروریستی اهواز را محکوم کردند

الکوثر- تهران : لبنان و عمان ضمن محکومیت حمله تروریستی عناصر جدایی طلب به رژه نظامی در اهواز، به خانواده های قربانانیان تسلیت گفتند.

به گزارش سایت شبکه الکوثر به نقل از شبکه خبری آر تی عربی روسیه، وزارت امور خارجه لبنان با صدور بیانیه ای حمله تروریستی صبح شنبه به رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز را محکوم کرده و ضمن تسلیت به خانواده های قربانیان این حادثه، بر همبستگی خود با دولت و ملت ایران تاکید کرد.

وزارت خارجه عمان نیز در بیانیه ای ضمن محکومیت حمله تروریستی اهواز، به بستگان قربانیان این حادثه و ملت ایران تسلیت گفته و برای زخمی ها آرزوی شفای عاجل کرد.

وزارت خارجه عمان همچنین بر موضع این کشور در مخالفت با تمامی انواع تروریسم و خشونت در هر زمان و مکانی و با هر دلیل و علتی که باشد، تاکید کرد چرا که ابرازی در تضاد با تمامی ادیان، هنجارها و اخلاق انسانی به شمار می آید.

یادآور می شود که چند عنصر مسلح تروریستی وابسته به گروهک تجزیه طلب موسوم به «الاحوازی» صبح شنبه در اهواز و در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به مردم و جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در این باره اعلام کرده که تاکنون ۲۵ نفر در این حادثه تروریستی شهید و ۶۰ تن دیگر نیز زخمی شده اند که به بیمارستان های مختلف اهواز انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفته اند.


یک شنبه 1 مهر 1397 - 14:14:26