البخیتی: ماهیت کشورهای عضو ائتلاف ضد یمن برای همه روشن شده است

چهار شنبه 14 شهریور 1397 - 23:40:32
البخیتی: ماهیت کشورهای عضو ائتلاف ضد یمن برای همه  روشن شده است

تهران- الکوثر: عضو دفتر سیاسی انصار الله یمن با اشاره به تحرکات اخیر در میان جنبش جنوب یمن اعلام کرد که ماهیت حقیقی کشورهای عضو ائتلاف ضد یمن برای همه گروه های یمنی مشخص شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،"محمد البخیتی" عضو دفتر سیاسی انصار الله یمن در گفتگوی اختصاصی  با شبکه العالم اعلام کرد که برآیند کلی اتفاقات در مناطق مختلف یمن به ویژه در جنوب این کشور، اشتباه برخی گروه های جنبش جنوب یمن را در اعتماد به کشورهای مهاجم به یمن در جنگ علیه این کشور را برملا ساخته و نشان داد که کشورهای ائتلاف ضد یمن از این گروه ها تنها به عنوان ابزاری برای توجیه جنگ علیه این کشور استفاده می کنند. و به این گروه ها اجازه  مشارکت در نشست آینده ژنو که درخصوص یمن برگزار می شود را نمی دهند.

البخیتی تاکید کرد که اخیرا همه متوجه نیت های واقعی کشورهای عضو ائتلاف ضد یمن شده و ماهیت حقیقی آنان بر همگان آشکار شده است و همه شک و شبهه ها در این خصوص  با انتقال مزدوران سعودی از مناطق مرزی به مناطقی همچون حضرموت و سقطره که در آن درگیری نظامی وجود ندارد و تراکم جمعیتی کمی دارد، به اطمینان بدل شده است.

وی در ادامه اظهار داشت که اقدامات غیر اخلاقی و سرکوبگرانه کشورهای عضو ائتلاف ضد یمن در استان های جنوبی این کشور موجب شعله ور شدن خشم مردم این مناطق شده و موجب شده تا این کشورها در عملیات سیاسی که به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی به قدرت در پیش گرفته بودند نیز شکستن بخورند


چهار شنبه 14 شهریور 1397 - 14:51:49

پربازدیدها