دبکافایل: حزب‌الله در حال تمرین برای حمله به اسرائیل است !

سه شنبه 6 شهریور 1397 - 23:9:11
دبکافایل: حزب‌الله در حال تمرین برای حمله به اسرائیل است !

تهران- الکوثر: سایت صهیونیستی ادعا کرد که حزب الله لبنان روستاهای کوچکی را در مرزهای لبنان و سوریه ایجاد کرده است که هدف از آن آموزش نیروهایش برای عملیات تصرف مناطق مسکونی در داخل اسرائیل است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  دبکا فایل در این باره نوشت: حزب الله لبنان روستاهای جدیدی مشابه روستاهای اسرائیلی در مرزهای لبنان و سوریه با هدف آموزش عملیات حمله یا نفوذ به داخل اراضی اسرائیلی ایجاد کرده که شبیه شش روستایی است که ارتش اسرائیل در جولان اشغالی احداث کرده است.

این سایت اعلام کرد: حزب الله روستاهایی مشابه شهرک‌های اسرائیلی ایجاد کرده است. در زمانی که اسرائیل برای خروج نیروهای حزب الله لبنان از خاک سوریه تلاش می‌کند حزب الله آمادگی خود را برای مقابله با ارتش اسرائیل و حتی اشغال مناطقی از اسرائیل ایجاد کرده است.

این سایت نوشت: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود گفت که نیمی از نیروهایش را از سوریه خارج می‌کند. وی قصد دارد از توانایی‌های نیروهای نظامی خود با مستقر کردنشان در طول مرزهای سوریه برای مقابله با اسرائیل استفاده کند.

این سایت اسرائیلی نوشت: هنوز تأیید نشده که آیا نیروهای حزب الله از سوریه عقب‌نشینی کرده‌اند یا خیر اما این حزب برای هرگونه جنگ با اسرائیل آماده می‌شود.


سه شنبه 6 شهریور 1397 - 16:15:57