هشدار درباره انقراض ملت اوکراین تا 200 سال دیگر!

یک شنبه 4 شهریور 1397 - 22:10:28
هشدار درباره انقراض ملت اوکراین تا 200 سال دیگر!

تهران- الکوثر: یک شبکه تلویزیونی اوکراینی هشدار داد با توجه به کاهش مرتب و سریع جمعیت اوکراین، ممکن است تا ۲۰۰ سال دیگر اثری از «ملت اوکراین» باقی نماند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از روزنامه روسیه «راسیسکایا گازیتا»، شبکه تلویزیونی «1+1» اوکراین در یک برنامه خبری اعلام کرد آینده این کشور کاملا مبهم است و مردم اوکراین دویست سال دیگر ممکن است بعنوان یک ملت دیگر وجود نداشته و منقرض شده باشند.

براساس اطلاعات این شبکه تلویزیونی، حدود 25 سال قبل تعداد جمعیت اوکراین 52 میلیون نفر بود، ولی از آن زمان به این طرف جمعیت این کشور به طور مرتب در حال کاهش است: در سال 2000 در اوکراین 49 میلیون نفر زندگی می کردند، در حالی که در سال 2010 این رقم به 46 میلیون رسید. بر اساس اطلاعات رسمی، جمعیت اوکراین در حال حاضر به 42 میلیون نفر رسیده است.

این شبکه‌ تلویزیونی یادآور شده است، چشم انداز رشد جمعیتی اوکراین کاملا مبهم است و تنها یک مسئله واضح است: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان‌های بین المللی، ملت اوکراین با سرعت در حال منقرض شدن است. طبق اطلاعات جامعه شناسان، سریع‌ترین رشد کاهش جمعیت در منطقه «چرنیو» اوکراین به ثبت رسیده که به نظر می رسد پس از پنجاه سال دیگر کسی در آنجا باقی نمانده باشد.

اوکراین در سال 2018، جزء پنج کشور جهان بود که سریعترین نرخ کاهش جمعیت را داشت. بدین ترتیب تا سال2050 جمعیت این کشور به 36 میلیون نفر کاهش خواهد یافت و 50 سال بعد نیز 28 میلیون نفر خواهد شد. بدین ترتیب پس از گذشت 200 سال ملت اوکراین بطور کامل از روی زمین محو خواهد شد.

به گفته مجری این برنامه، نسخه نجات ملت اوکراین بسیار ساده و در عین حال بسیار پیچیده است: دولت اوکراین باید صادقانه تلاش کند تا اوضاع کشور بهبود یابد. در حالیکه به عقیده وی، مقامات اوکراینی تنها به فکر انتخابات هستند. در حالیکه اگر وضع بدین ترتیب پیش برود، بعد از 40 دوره انتخاباتی، در این کشور دیگر رای دهنده‌ای‌ باقی نخواهد ماند که در انتخابات شرکت کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 4 شهریور 1397 - 22:3:25

دسته بندی :