منابع صهیونیست: سفر امیرحاتمی به سوریه پاسخی به سفر بولتون به اسرائیل است!

یک شنبه 4 شهریور 1397 - 21:54:15
منابع صهیونیست: سفر امیرحاتمی به سوریه پاسخی به سفر بولتون به اسرائیل است!

تهران- الکوثر: رسانه های رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی از سفر وزیر دفاع ایران به سوریه‏، این سفر را پاسخی به سفر اخیر مشاور امنیت ملی آمریکا به فلسطین اشغالی دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پایگاه اینترنتی صهیونیستی «دبکا» از سفر امروز (یکشنبه) سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع ایران به سوریه ابراز نگرانی و ادعا کرد این سفر با هدف امضای توافقنامه نظامی جدیدی بین ایران و سوریه صورت گرفته است به ویژه که حاتمی را در این سفر یک هیئت بلندپایه نظامی همراهی می کند.

همچنین بخوانید: 

سفر وزیر دفاع ایران به سوریه، پیامی برای اسرائیل

این پایگاه اینترنتی صهیونیستی با اشاره به سخن سرتیپ حاتمی که هدف از سفرش به سوریه را تقویت هم پیمانی سوریه و ایران برضد اسرائیل توصیف کرد افزود این سفر واکنشی به سفر هفته گذشته جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا به اسرائیل است.

پایگاه اینترنتی «دبکا» که با سازمان های اطلاعاتی اسرائیل مرتبط است همچنین سفر هیئت نظامی ایرانی به دمشق را به درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای خروج نیروهای ایرانی از سوریه مرتبط دانست.

شایان ذکر است روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» هدف سفر جان بولتون به اسرائیل را همکاری برای بیرون راندن ایران از سوریه اعلام کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 4 شهریور 1397 - 21:49:52