تاکید نخست وزیر سوریه بر مبارزه با تروریستها تا پیروزی نهایی

یک شنبه 28 مرداد 1397 - 15:31:50
 تاکید نخست وزیر سوریه بر مبارزه با تروریستها تا پیروزی نهایی

دمشق - الکوثر : نخست وزیر سوریه بر ادامه مبارزه با تروریستهای باقی مانده در این کشور تا نابودی کامل آنها و پیروزی نهایی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، عماد خمیس نخست وزیر سوریه شنبه شب در دیدار با هیاتی از حزب اتحادیه سوسیال دموکرات موریتانی  به ریاست  «محفوظ ولد عزیز» دبیرکل این حزب در دمشق گفت ، ملت و دولت سوریه با گام های استوار به سوی پیروزی و بازسازی کامل کشور پیش می روند. 

نخست وزیر سوریه افزود: سوریه به مبارزه با تروریسم تا بازگرداندن امنیت به سراسر جغرافیای کشورش ادامه می دهد. 

عماد خمیس با اشاره به اینکه سوریه قوانین محکمی را برای فعالسازی دوباره اقتصاد خود با تمام بخش های کشاورزی، صنعتی و بازرگانی تدوین کرده است، خاطرنشان کرد ، قوانین، دستورالعمل ها و زیربناهای سرمایه گذاری و توسعه سیاست بانکی و مالی برای دوره بازسازی درحال انجام است. 

وی با بیان اینکه سوریه روابط اقتصادی خود را با همه کشورهایی که در طول سال های جنگ با تروریستها در کنار ملت این کشور ایستادند ، گسترش می دهد، از حمایت ها و همبستگی ملت موریتانی از سوریه در جنگ با تروریسم قدردانی کرد. 

دبیرکل حزب اتحادیه  سوسیال دموکرات موریتانی نیز بر همبستگی ملت خود با دولت و ملت سوریه در جنگ با تروریسم و مقابله با تحریم های اقتصادی تحمیلی و یکجانبه آمریکا به این کشور تاکید کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

الکوثر را در توئیتر دنبال کنید 

برای عضویت در کانال سروش اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 28 مرداد 1397 - 15:20:42

دسته بندی :