الهام چرخنده در گفتگو با الکوثر: چرا چادری شدم؟

یک شنبه 28 مرداد 1397 - 10:50:10
الهام چرخنده در گفتگو با الکوثر: چرا چادری شدم؟

تهران- الکوثر: الهام چرخنده هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران در گفتگو با الکوثر از علت چادری شدن خود و یافته های سفرش به کربلا و نجف سخن گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، الهام چرخنده در برنامه «مع المشاهدین» (همراه با بینندگان) شبکه جهانی الکوثر درباره علت چادری شدنش گفت: همه انسان ها احساس خاصی درباره قوانین الهی و تعالیم دینی در ادیان مختلف آسمانی دارند و همین احساس تعلق من موجب شد چادر را به عنوان حجاب برگزینم و از این انتخاب خود بسیار خوشحالم. مایلم تاکید کنم که تقوا مهم ترین چیز است و پوشیدن چادر در کنار دیگر حقایق و باورها، انسان را به درجات عالی معنویت می رساند. من با انتخاب چادر به دنبال رسیدن به آرامش روانی و قلبی بودم که به آن رسیدم.

این هنرپیشه ایرانی درباره هنرپیشگی و حجاب گفت: هنرپیشگی شغل است ولی حجاب، عقیده و انتخاب است. از نظر من هیچ تعارضی بین چادر پوشیدن و هنرپیشگی وجود ندارد. زنان پزشک زیادی وجود دارند که در محل کارشان لباس پزشکی می پوشند ولی چادری هستند.

چرخنده درباره سفرش به عتبات عالیات در نجف و کربلا گفت: سفر به نجف و کربلا و حرم امام علی و امام حسین (علیهما السلام) تجربه ای تکرار نشدنی است... وقتی در واقعه کربلا دقت و تامل می کنم احساساتی می شوم... حضرت زینب (ع) در واقعه کربلا و پس از تحمل این همه رنج و عذاب شخصیتی مثال زدنی به نمایش گذاشت و ما باید از قهرمانان تاریخ اسلام مثل حضرت فاطمه و حضرت خدیجه و حضرت زینب الگو بگیریم... این شخصیت ها به من آرامش می بخشند.

الهام چرخنده در گفتگو با شبکه الکوثر همچنین گفت در سریال ها نقش های غیرتکراری و نقش هایی را که همکارانش نمی پسندند انتخاب می کند و به زودی در بخش دوم یکی از سریال ها که بخش نخست آن مورد استقبال مردم قرار گرفته است ایفای نقش خواهد کرد. وی علت اندک بودن فعالیت هنری اش را رسیدگی به پسر خردسالش اعلام کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


یک شنبه 28 مرداد 1397 - 10:47:17