پیام تبریک رئیس مجلس به نبیه بری و سید حسن نصرالله

پنج شنبه 25 مرداد 1397 - 11:34:54
پیام تبریک رئیس مجلس به نبیه بری و سید حسن نصرالله

تهران - الکوثر : علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دوازدهمین سالگرد پیروزی بزرگ مجاهدان مقاومت در نبرد سرنوشت ساز سی و سه روزه «الوعد الصادق» را به دبیرکل حزب الله ، رئیس مجلس ، ملت لبنان و نمایندگان مجلس لبنان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه های جداگانه برای سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت حزب الله لبنان و نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان این پیروزی را تبریک گفت. 

متن پیام به این شرح است : 

برادر مجاهد و نستوه حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله
دبیر کل محترم حزب الله لبنان
السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا (صدق الله العلی العظیم)
با کمال خرسندی، دوازدهمین سالگرد پیروزی بزرگ مجاهدین فی سبیل الله و رزمندگان دلیر مقاومت در نبرد بزرگ و سرنوشت ساز سی و سه روزه "الوعد الصادق" را به جنابعالی، جنبش حزب الله و ملت مقاوم لبنان صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.
فروریختن افسانه ساختگی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی توسط جریان مقاومت را باید بدون اغراق نطقه عطف و مرحله جدیدی در تاریخ منطقه مهم و استراتژیک غرب آسیا به شمار آورد.
بی تردید سیاست یهودی سازی قدس و طرح موسوم به، "معامله قرن" صهیونیست‌ها و امریکا محکوم به شکست است و مقاومت، رمز ماندگاری فلسطین به شمار می‌رود.
پیروزی امروز ملت‌های منطقه در مقابل توطئه بسیار خطیر و شوم داعش و جریانات تکفیری وابسته به استکبار جهانی که در سایه مقاومت و جانفشانی رزمندگان مقاومت و نیروهای دفاع مردمی به دست آمده، حاصل تداوم تمسک به منطق و فرهنگ مقاومت است که در جنگ سی و سه روزه به منصه ظهور و ثبوت رسید.
امریکا و صهیونیسم که به خوبی پیام مقاومت ملت‌های منطقه را دریافته‌اند، با انتقال سفارت به بیت‌المقدس، تصویب قانون تشکیل کشور یهودی و به کارگیری مشت آهنین در غزه، تلاش دارند تا روند تحولات را به نفع خود تغییر دهند و برای تداوم انسانگری و تضییع حقوق ملت مظلوم فلسعلین زمان بخرند.
از خداوند منان برای جنابعالی و دیگر برادران و دلاوران عرضه جهاد، سلامتی و سرافرازی روزافزون مسألت دارم.


جناب آقای نبیه بری
رئیس محترم مجلس نمایندگان لبنان
السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
با کمال خرسندی، دوازدهمین سالگرد پیروزی بزرگ مجاهدین مقاومت در جنگ سی و سه روزه «الوعد الصادق» را به جنابعالی، ملت بزرگوار لبنان و نمایندگان محترم مجلس صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.
تحقق این نصرت الهی که با تدبیر و درایت جنابعالی و دبیرکل محترم حزب الله و پایداری راسخ رزمندگان مقاومت، در سایه وحدت و انسجام ملت مقاوم لبنان به دست آمد، به استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس ثابت نمود که ملت های منطقه غرب آسیا به چنان بالندگی رسیده‌اند که در مقابل توطئه های استعماری نه تنها سکوت و مماشات نمی‌کنند، بلکه با تمام توان و قدرت از عزت و تاریخ پرافتخار و مقتدر خود دفاع خواهند کرد.
در پرتو این پیروزی، روند تحولات اخیر منطقه به ویژه شکست داعش و گروه های تروریستی تکفیری مورد حمایت امریکا و صهیونیسم، ثابت کرد که ملت های منطقه فارغ از دین، مذهب و قومیت، مقاومت را مهم ترین و کارآمدترین سلاح در مقابل هجمه و تهدیدات روزافزون استکبار می دانند و با تمام توان از ایده ماندگار مقاومت حمایت می‌کنند.
فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تاکید بر روابط متین و رو به گسترش فی ما بین دو کشور، آمادگی خود را برای تقویت و توسعه هر چه بیشتر همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف به ویژه در مراودات پارلمانی اعلام می‌دارم.
از درگاه خداوند متعال، سلامتی و توفیق روزافزون جنابعالی، سربلندی و سرافرازی دولت و ملت بزرگ لبنان را مسألت می‌نمایم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 25 مرداد 1397 - 11:19:5

دسته بندی :