تروریست ها 45 نفر را در استان ادلب اعدام کردند

پنج شنبه 18 مرداد 1397 - 13:33:40
تروریست ها 45 نفر را در استان ادلب اعدام کردند

دمشق - الکوثر : گروه تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره) از ترس فراگیر شدن درخواست ها برای آشتی با دولت سوریه در استان ادلب ، تاکنون 45 نفر از بازداشت شدگان را اعدام کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، رسانه های وابسته به گروه های تروریستی اعلام کردند ، تروریست های تحریرالشام عملیات گسترده ای را برای دستگیری افراد مشکوک به واسطه گری برای آشتی با دولت سوریه آغاز و شمار زیادی را در این زمینه دستگیر کرده اند.

گروه تروریستی تحریرالشام در مناطق گسترده ای از استان ادلب سوریه منع آمد و شد اعلام کرده است. این تصمیم همزمان با عملیات گسترده برای دستگیری کسانی که به تلاش برای توافق آشتی با دولت سوریه مشکوک هستند، گرفته شده است. 

همچنین هزاران شهروند ساکن مناطق تحت کنترل تروریست ها با آغاز نشانه های عملیات ارتش سوریه در استان ادلب از هفته گذشته در حال ترک این مناطق هستند.

استان و شهر ادلب هم مرز با ترکیه بعد از خروج ساکنان شهرک های فوعه و کفریا اکنون به صورت کامل در اشغال تروریست ها درآمده است.

برخی منابع از کشف دو گور جمعی در شهر «الرقه» در شمال شرق سوریه خبر دادند. این گور جمعی مربوط به غیرنظامیانی است که هنگام سیطره داعش بر این شهر کُشته شده اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 18 مرداد 1397 - 12:40:4

دسته بندی :