امیرعبداللهیان : صهیونیست ها بازنده اصلی تحولات منطقه هستند

چهار شنبه 10 مرداد 1397 - 22:9:44
امیرعبداللهیان : صهیونیست ها بازنده اصلی تحولات منطقه هستند

تهران - الکوثر : دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت : تروریست ها و صهیونیست ها بازنده اصلی تحولات منطقه هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حسین امیرعبداللهیان روز چهارشنبه در دیدار جمعی از مسئولان و نخبگان سوریه گفت : ارتش ، مردم و رهبری سوریه تروریست ها را از دست اندازی و ادامه جنایت در این کشور برحذر داشتند و پیروزی ارتش سوریه مقابل تروریست ها کمک شایانی به ثبات و امنیت منطقه کرده است. 

وی افزود : جمهوری اسلامی ایران امنیت سوریه را امنیت منطقه می داند و تقویت ثبات و امنیت سوریه در سایه وحدت و همدلی همه مردم و رهبری سوریه و جانفشانی های ارتش این کشور بدست آمده است. 

امیرعبداللهیان اضافه کرد: ایران با قدرت در کنار مردم سوریه خواهد ماند و افتخار می کنیم که ما و متحدان اجازه نداده اند که تروریست ها بر این منطقه حکمرانی کنند. 

دستیار ویژه رئیس مجلس همچنین عنوان کرد : اشتراکات فرهنگی - دینی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران و سوریه مانع از گسترش تروریسم در منطقه شد و این امنیت ، مرهون ایثارگری و خون شهدای مقاومت و مدافعان حرم است. 

در این دیدار برخی از مسئولان و نخبگان سوری حاضر در جلسه نیز، با قدردانی از حمایت دولت و ملت ایران از جمهوری عربی سوریه گفتند : حمایت های مقام معظم رهبری و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران در سرکوب فتنه تروریست ها در سوریه نقش اساسی ایفا کرده است.

آنها افزودند : مردم و رهبری سوریه ، هیچ گاه نگاه راهبردی و دقیق حضرت آیت الله خامنه ای را در کمک به سوریه و مبارزه با تروریسم فراموش نمی کنند. 

آنها همچنین تصریح کردند : پیروزی محور مقاومت در سوریه و لبنان مرهون حمایت های ملت ، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 10 مرداد 1397 - 21:59:13