انصارالله بر ضرورت دستیابی به راه حل فراگیر تاکید کرد

پنج شنبه 4 مرداد 1397 - 15:16:0
انصارالله بر ضرورت دستیابی به راه حل فراگیر تاکید کرد

تهران - الکوثر : دبیر شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن درباره سفر نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن به صنعاء گفت این جنبش هرگز راه‌حل غیرفراگیر و نامناسب را برای حل بحران یمن نمی‌ پذیرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، یاسر الحوری دبیر شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت جنبش انصارالله امیدوار است نماینده سازمان ملل از طرفی که با تشدید حملات به الحُدیده، غرب یمن، راه حل سیاسی را به شکست کشانده است، سخن نگوید.

«یاسر الحوری» افزود: منصور هادی و طرفدارانش، مزدورانی هستند که از سوی ریاض و ابوظبی و کشورهای استعماری به خدمت گرفته شده‌اند.

دبیر شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه نماینده سازمان ملل در امور یمن باید در مدیریت گفت و گو عادل باشد، اظهار کرد: گریفیتس منشوری را در دست دارد که آوریل گذشته از آن سخن گفته و آن را به طرف‌های مختلف یمنی ارائه کرده است.

این منشور دربردارنده 25 مساله است که به راه حل سیاسی همزمان با راه حل نظامی و امنیتی مربوط می‌شود و صنعاء آن را چارچوبی برای مذاکره به شمار آورده است.

مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن روز چهارشنبه برای دیدار با رهبران جنبش انصارالله و دولت نجات ملی یمن و بررسی احتمال دستیابی به راه حل سیاسی وارد صنعاء شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 4 مرداد 1397 - 14:19:52

دسته بندی :