ابوعوده : نقش ایران در حمایت از مقاومت ، روش واقعی امت اسلام است

یک شنبه 31 تیر 1397 - 10:50:28
ابوعوده : نقش ایران در حمایت از مقاومت ، روش واقعی امت اسلام است

تهران - الکوثر : رئیس دفتر سیاسی جنبش مجاهدین فلسطین در گفتگو با شبکه الکوثر تاکید کرد نظام ایران امروز سد محکمی در مقابله با همه طرحها و توطئه هایی به شمار می رود که تلاش می کند مسئله فلسطین و قدس را از بین ببرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، نائل ابوعوده رئیس دفتر سیاسی جنبش مجاهدین فلسطین در گفتگو با برنامه «لقاء خاص» شبکه جهانی الکوثر در پاسخ به اینکه برخی تلاش می کنند القاء کنند ایران در مسئله فلسطین تنها به دنبال منافع خودش است ، گفت : آمریکا و رژیم صهیونیستی  وکشورهای مرتجع عربی درصدد از بین بردن مساله فلسطین هستند به همین دلیل چهره دشمن صهیونیستی را زیبا و درمقابل چهره نظام جمهوری اسلامی ایران را زشت نشان می دهند.

وی افزود: بیانات امام خامنه ای درحمایت ازمحور مقاومت و مجاهدین فلسطین به خوبی نشان می دهد که نقش ایران در حمایت از مقاومت ، روش واقعی امت اسلام است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مجاهدین فلسطین تصریح کرد:  نظام ایران امروز سد محکمی در مقابله با همه طرحها و توطئه هایی به شمار می رود که تلاش می کند مسئله فلسطین و قدس را از بین ببرد و کسانی هم که می خواهند ایران را بدنام کنند ،تنها به دنبال حرکت درجهت منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه هستند.

وی  بابیان اینکه همه طرح ها و توطئه ها ضد فلسطین  شکست خواهد خورد ، ادامه داد: امت اسلام امروز بیش از گذشته هوشیار است و با طرحهایی که هدفش تجزیه و کاهش نقش امت اسلام در مقابله با آمریکا و اسرائیل است ، مقابله می کند.

وی افزود :« امروز ما در فلسطین و گروههای مقاومت معتقدیم  رهبری ، دولت و مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران بخشی از آزادسازی فلسطین هستند و همانطور که امام خامنه ای فرمودند معامله شیطان و معامله قرن نتیجه ای نخواهد داشت و فلسطین آزاد خواهد شد.»  

ابوعوده همچنین درباره رژیمهای مرتجع عرب که مانند عروسک  خیمه  شب بازی در دستان آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، گفت :« این رژیم ها بر اصول خفقان و سرکوب ملت ها بناشده اند و خنجری برگلوی همه آزادگان  امت اسلامی به شمار می روند.

 رئیس دفتر سیاسی جنبش مجاهدین فلسطین تصریح کرد: رژیم های مرتجع عرب بردگانی هستند که  در راستای طرح صهیونیستی آمریکایی در منطقه کار می کنند و قطعا نمی توانند قدمی برای آزادی فلسطین بردارند.

وی بابیان اینکه طرح های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و رژیمهای عربی درحال حاضر با شوک بسیار بزرگی مواجه شده اند، گفت:  ایستادگی قهرمانانه محور مقاومت نابودی همه طرحهای آمریکا و متحدانش را در منطقه  رقم زد.

ابوعوده بااشاره به اینکه کسانی هستند که پرچم تسلیم برابر رژیم صهیونیستی به دست گرفته اند و راضی شده اند که این غده سرطانی در سرزمینهای فلسطینی باقی بماند، تاکید کرد : امروز ملت فلسطین با ایستادگی مثال زدنی و با راهپیماییهای بازگشت و با خون فرزندان خود و با شکل جدیدی از مقاومت ، تمام محاسبات دشمن صهیونیستی را برهم زده و رژیمهای آمریکایی و صهیونیستی را غافلگیر کرده است.

این شخصیت فلسطینی ادامه داد: محور مقاومت امروز به سدی مستحکم برابر  توطئه ها تبدیل شده است و زمانی که امام خامنه ای خیلی صریح و قاطعانه تاکید کردند معامله شیطان و معامله قرن شکست خواهد خورد و فلسطین آزاد خواهد شد ، شوک بزرگی به آمریکا و دشمن صهیونیستی و همپیمانان آنها وارد شد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مجاهدین همچنین درباره بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند مکه برای همه مسلمانان است و بازیچه دست کسانی مکه و مناسک حج را به بازی گرفته اند نیست ، گفت :« ما همه جنایاتی که علیه حجاج ایرانی درسال 2015 صورت گرفت محکوم می کنیم و می گوییم رژیم سعودی مسئول خونهایی است که ریخته شد .

وی با بیان اینکه چرا کمیته های تحقیق برای شناسایی مجرمان و عاملان حادثه دردناک منا تشکیل نمی شود؟ ، برای همه حجاج ایرانی طلب بخشش و رحمت الهی کرد.

وی  در ادامه تاکید کرد: مکه برای همه مسلمانان جهان است و رژیم سعودی باید در اقدام سیاسی و شعائر دینی تفاوت قائل شود. هیچ کسی در هر جایگاهی که باشد نمی تواند مانع از ادای این مناسک دینی اسلامی در مکه شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

الکوثر را در توئیتر دنبال کنید 

برای عضویت در کانال سروش اینجا کلیک کنید


یک شنبه 31 تیر 1397 - 10:45:17