هشدار کلینتون به ترامپ: می‌دانی در کدام تیم بازی می‌کنی؟!

دو شنبه 25 تیر 1397 - 14:13:12
هشدار کلینتون به ترامپ: می‌دانی در کدام تیم بازی می‌کنی؟!

تهران- الکوثر: در آستانه نشست روسای جمهور آمریکا و روسیه در هلسینکی، هیلاری کلینتون رقیب دموکرات دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری قبلی آمریکا به طعنه از ترامپ پرسید «می دانی در چه تیمی بازی می کنی؟!»

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، کلینتون در آستانه نشست هلسینکی با اشاره غیرمستقیم به ستایش ترامپ از میزبانی «عالی» روسیه در جام جهانی، در صفحه توییتر خود نوشت: جام جهانی عالی بود! سوالم از ترامپ همزمان با دیدار با پوتین این است: «می‌دانی در چه تیمی بازی می‌کنی؟!»

با پایان بازی‌های جام جهانی و قهرمانی فرانسه در این رقابت‌ها، ترامپ به خاطر میزبانی این رقابت‌های «واقعا عالی» به ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه تبریک گفت و جام جهانی روسیه را یکی از بهترین دوره های جام جهانی که تاکنون برگزار شده است توصیف کرد.

 ترامپ این توییت را در حالی نوشت که در حال سفر به هلسینکی برای شرکت در نشست رودررو با رییس جمهور روسیه بود.

این نشست چند روز پس از آن برگزار می‌شود که رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، 12 مامور اطلاعاتی روس را به توطئه برای مداخله در انتخابات 2016 متهم کرد. ترامپ به خاطر بی‌میلی‌ به محکوم کردن پوتین و روسیه بر سر مداخله در این انتخابات با انتقادات قانونگذاران جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکایی مواجه شده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید

الکوثر را در توئیتر دنبال کنید

 

 

 


دو شنبه 25 تیر 1397 - 13:31:3