لحظه حمله کفتارها به جالیز

دو شنبه 18 تیر 1397 - 10:15:46

پدافند هوایی ارتش سوریه با حمله هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به پایگاه تی-۴ حمص مقابله و تعدادی از موشک های شلیک شده را منهدم کرد.

تهران- الکوثر:   هر وقت بوی پیروزی در سوریه به مشام می رسد، کفتارها به جالیز حمله می کنند. آنها بوی گوشت به دماغشان خورده، اما نمی دانند خر داغ می کنند. حمله یکشنبه شب جنگنده های صهیونیستی با بمبها و موشک های دورایستا به فرودگاه تیفور، نشانه اعتراض شدید و شکست صهیونیستها در درعا است. آنها با علم به اینکه اینگونه حملات درجه موفقیت زیر ۲۰ درصد است، صرفا می خواهند پیام اعتراض خود را ارسال کنند، اما گوش شنوایی نخواهد بود، چرا که ممکن است به جای گوش دادن، دوباره اردنگی بخورند.

شش موشک هوا به زمین از فراز لبنان به سمت فرودگاه تی۴ یا همان تیاس شلیک شد که چهار فروند شکار شدند و دو فروند نیز فرود آمد. یک جنگنده صهیونیستی هم با موشک شلیک شده از سامانه اس۲۰۰ آسیب جدی دید. البته موفق به فرود شد.

پیش از این در تحلیل ها یادآور شده بودیم که صهیونیست ها پیام ما را گرفته اند، اما تسلیم نشده اند. دلیلش هم مشخص است، قواعد بازی را ما تعیین می کنیم، نه آنها. این همه واقعیت است.

درهمین ارتباط : حمله ناموفق هواپیماهای رژیم صهیونیستی به پایگاه تی-4 سوریه

 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید



دو شنبه 18 تیر 1397 - 10:15:39