آغاز زندگی 9 زوج لبنانی در حرم امام رضا علیه السلام

یک شنبه 17 تیر 1397 - 18:17:36
آغاز زندگی 9 زوج لبنانی در حرم امام رضا علیه السلام

تهران - الکوثر : با هماهنگی اداره امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی ، 9 زوج لبنانی زندگی مشترک خود را در کنار مضجع شریف امام رضا (ع) آغاز کردند.

 به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در این مراسم حجت الاسلام فریمانه‌ای از کارشناسان زائران غیر ایرانی حرم مطهر رضوی با ارائه رهنمودهایی به این زوج‌های جوان تصریح کرد : پایه‌های زندگی مشترک خود را با توجه به ارزش‌هایی همچون صداقت، تقوا، صمیمیت و یک‌رنگی در فراز و فرود زندگی قرار دهید و به عهد و پیمان خود وفادار باشید. 
وی افزود: شروع این پیوند از جوار بارگاه منور رضوی تاثيرات معنوی بسیاری را به دنبال خواهد داشت و اميدواريم كه با تاسی به منش و رفتار امامان به ویژه امام رضا(ع) بتوانید زندگي مستحكمي را در کنار یکدیگر داشته باشید.
حجت الاسلام فریمانه‌ای ادامه داد : این ازدواج قطعا یکی از خاطره‌انگیزترین اتفاقات زندگی شماست، امید است تا معنویت و برکت این پیوند در زندگی شما جاری باشد و نسلی با ایمان و پرهیزگار با یاری خداوند و ائمه اطهار(ع) نصیبتان شود.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از سوی مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی هدایایی همچون کلام الله مجید، سجاده و چادر نماز به این زوج‌های جوان اهدا شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

برای عضویت در کانال سروش اینجا کلیک کنید 

الکوثر را در توئیتر دنبال کنید 


یک شنبه 17 تیر 1397 - 18:16:32

دسته بندی :