نقشه های شوم آل سعود و وهابیها برای مسلمانان

جمعه 15 تیر 1397 - 15:18:56
نقشه های شوم آل سعود و وهابیها برای مسلمانان

تهران- الکوثر: استاد برجسته الازهر گفت وهابیها با ویران ساختن عراق و سوریه می خواهند مسلمانان در پناهگاهها به گدائی روزگار بگذرانند!

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ عبدالسلام محمد استاد حدیث ومقایسه ادیان در دانشگاه الازهر مصر در برنامه «امه واحده» شبکه جهانی الکوثر گفت: آل سعود بعد از نابودی عراق به سوریه لشکرکشی کردند برای اینکه سرزمینهای اسلامی را ویران کنند. آنها به این امر بسنده نکردند بلکه رسانه هایی در قالب شبکه های وهابی برپا کردند که شب و روز به نفرت افکنی، تفرقه پراکنی و فتنه انگیزی مشغولند.

شیخ عبدالسلام افزود: این افرادی که اینها در شبکه های وهابی به کار گرفته اند، کسانی هستند که مدعی علم اند تا با نام اسلام جنایتهای آنها را در یمن و سوریه موجه جلوه دهند.

نیز ببینید:

استاد الازهر: با سفر به ایران واقعیت بر من آشکار شد

این پژوهشگر برجسته اهل سنت افزود: من در این شبکه ها دیدم که یک شیخ وهابی دیوانه و پستی فریاد می زد: ما می خواهیم دمشق را آتش بزنیم! و از مردم می خواست با هر وسیله ای که در اختیار دارند برای این آتش افروزی به میدان بیایند!

استاد الازهر خطاب به شیوخ فتنه امثال شیخ عرعور وشیخ عبدالرحمن دمشقیه، گفت بله شما می خواهید با سوزاندن سوریه، مسلمانان را در پناهگاه ها آواره کنید تا مجبور شوند از شما و سردمدارانتان گدائی کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید

 


جمعه 15 تیر 1397 - 15:18:50

دسته بندی :