در گفتگو با شبکه الکوثر؛

استاد الازهر: با سفر به ایران واقعیت بر من آشکار شد

سه شنبه 28 فروردین 1397 - 12:11:27
استاد الازهر: با سفر به ایران واقعیت بر من آشکار شد

قم - الکوثر: شیخ عبدالسلام استاد دانشگاه الازهر مصر گفت شبکه های ماهواره ای مانند شبکه صفا، برخلاف نامشان هیچگونه صفائی در آنها نیست، زیرا چنین شبکه ای به نام اسلام و دین فتنه انگیزی می کند و بین مسلمانان تفرقه ایجاد می کند.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ عبدالسلام محمد عبدالله استاد علم حدیث و مقایسه ادیان در دانشگاه الازهر در گفتگو با برنامه «امه واحده» شبکه جهانی الکوثر گفت: مشترکات اهل سنت و برادران شیعه بیش از 90% است، اما استعمار علمای دین را اجیر می کند تا صبح و شب به فتنه انگیزی بپردازند و شبکه های ماهواره ای را با اموال فراوانی که معلوم نیست از کجا بدست آمده است به کار می گیرند و بنام خدا و پیامبر در جهان کشتار راه می اندازند.

این استاد برجسته دانشگاه الازهر یکی از دلایل سفر خود به ایران را شایعات همین شبکه ها عنوان کرد وگفت: علت سفر من به این کشور عزیز شایعاتی بود که بر علیه ایران در این شبکه ها ترویج می شود.

این استاد مصری علم حدیث با اشاره به شبکه ماهواره ای صفا که به تکفیر شیعیان و اختلاف افکنی بین مسلمانان معروف است افزود: شبکه صفا که به هیچ وجه نمی تواند شبکه صفا باشد چرا که مدام به ایجاد فتنه وتخریب وجهه وشأن جوان ایرانی و جوان شیعی می پردازد و آنان را جوانانی معرفی می کند که فقط به فکر هوسبازی و شهوترانی هستند.

همچنین بخوانید:

استاد الازهر: دست نشاندگان استعمار به دنبال احیای حکومت بنی امیه هستند!

شیخ عبدالسلام محمد درباره مشاهدات خود از ایران گفت: این را من اولین بار بصورت زنده در شبکه ای عنوان می کنم که اهل سنت از دانستن این مطالب دور نگه داشته شده است و نمی دانند در کشور محترم ایران چه می گذرد، کشوری که حدود 40 سال تحریم شده اما من هر جایی که رفتم پیشرفت و بالندگی را مشاهده کردم درست است که بعضی مشکلات اقتصادی وجود دارد اما بفضل خداوند نعمت نیز فراوان است.

استاد حدیث ومقایسه ادیان در پایان سخنان خود گفت: وقتی وارد هتل شدم چشمم به کتابخانه کوچکی در لابی هتل افتاد رفتم و یک جلد قرآن برداشتم، با کمال تعجب دیدم چاپ عربستان سعودی است و با سوره حمد شروع شده و با سوره ناس پایان یافته است و هیچ نشانه ای از تحریف قرآن که در شبکه های ماهواره ای شنیده بودیم یا در کتابها خوانده بودیم نیافتم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید

 

 

 


سه شنبه 28 فروردین 1397 - 12:11:21