استاد الازهر: دست نشاندگان استعمار به دنبال احیای حکومت بنی امیه هستند!

دو شنبه 27 فروردین 1397 - 13:29:48
استاد الازهر: دست نشاندگان استعمار به دنبال احیای حکومت بنی امیه هستند!

تهران- الکوثر: شیخ عبدالسلام استاد دانشگاه الازهر مصر گفت استعمارگران غربی پس از آن که کشورهای اسلامی را غارت و ویران کردند، افرادی را در این کشورها تقویت کردند تا فساد به پا کنند و به دنبال احیای حکومت بنی امیه باشند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ عبدالسلام محمد عبدالله استاد علم حدیث و مقایسه ادیان در دانشگاه الازهر در گفتگو با برنامه «امه واحده» شبکه جهانی الکوثر گفت: استعمارگران در سرزمین مسلمانان به غارت ثروت های آنان پرداختند و پس از خارج شدن از این سرزمین ها، کسانی را باقی گذاشتند تا همان اقدامات استعمارگران را ادامه دهند.

شیخ عبدالسلام افزود: استعمارگران زیرساخت ها را ویران و مدارس تبلیغی برای مخدوش کردن وجهه اسلام دایر کردند و پس از ترک سرزمین های اسلامی افرادی را برجا گذاشتند که لباس مسلمانان را می پوشند و به زبان آنان سخن می گویند و احیانا ریش بلند می گذارند ولی همان کارهای استعمارگران را ادامه می دهند. ما نمونه این اقدامات را در عراق دیدیم که چگونه این کشور اسلامی به دست برخی جوانان مسلمان ویران و به زنان مسلمان تجاوز شد و مردان مسلمان به دست هم کیشانشان سر بریده شدند!

این استاد مصری علم حدیث افزود: در زمان حضور استعمارگران در کشورهای اسلامی ممکن بود تجاوز یا غارت صورت گیرد ولی این کار به صورت پنهانی و دور از چشم مردم صورت می گرفت ولی اکنون شاهد ویرانی در یمن و سوریه به این شکل علنی هستیم و جوانانی در شبکه های ماهواره ای و ویدئوها دیده می شوند که با افتخار می گویند به دنبال احیای حکومت بنی امیه هستند. اینها فجایعی هستند که سرزمین های اسلامی را گرفتار کرده اند!


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


دو شنبه 27 فروردین 1397 - 13:29:38