روش پاکسازی کیسه صفرا در طب سنتی

چهار شنبه 13 تیر 1397 - 10:24:58
روش پاکسازی کیسه صفرا در طب سنتی

تهران- الکوثر: پاکسازی کیسه صفرا در طب سنتی صرفاً برای افرادی مناسب است که تجربه قبلی از برنامه پاکسازی (دتاکس) دارند و بطور منظم برنامه غذایی صحیح و درستی داشته اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پاکسازی کیسه صفرا برای افرادی مناسب است که در حال روزه و یا دتاکس (پاکسازی) بدن می باشند و بشکل پیشرفته تر و شدیدتری احتیاج به پاکسازی دارند. در این حالت مواد زائد قدیمی که در سلول های کبد و سایر بافتهای بدنشان است خارج می شود. پاکسازی کیسه صفرا در طب سنتی نباید بیشتر از ۱ بار در سال استفاده شود. بعضی از افراد بعد از نوشیدن پاکسازی کیسه صفرا در طب سنتی ممکن است دچار حالت تهوع شوند که البته این حداکثر عارضه جانبی است که از نوشیدن آن ایجاد می شود. ما تلاش کرده ایم در این مطلب از پاکسازی کیسه صفرا در طب سنتی برای شما بیشتر صحبت کنیم.

طرز تهیه نوشیدنی پاکسازی کیسه صفرا در طب سنتی 

۱- یک ساعت قبل از خواب ۱/۴ فنجان روغن زیتون طبیعی فرا بکر بنوشید و بعد از آن ۱/۴ فتجان آبمیوه دست افشار مرکبات تازه (مخلوطی از ۲۵٪ آب گریپ فروت، ۲۵٪ . لیموی ترش، ۲۵٪ پرتقال و ۲۵٪ نارنج) این کار را هر ۱۵ دقیقه یکبار در ساعت تکرار کنید. (یعنی ۴ بار در ۱ ساعت)

۲- بعد از نوشیدن مخلوط بالا به تختخواب بروید، به طرف پهلوی راست دراز بکشید. از باور طب سنتی این کار اجازه می دهد که روغن و صفرا از کیسه صفرا به آسانی و بهتر خارج شود.

۳- صبح روز بعد (فردای روز نوشیدن مخلوط) یک تنفیته شامل ۲۵۰ میلی لیتر آب مقطر گرم و عصاره یک چهارم قسمت از لیمو انجام دهید.

تاثیر پاکسازی کیسه صفرا در طب سنتی

زائدات سمی و بقایای مواد مضر که در زمان این رژیم آزاد می شوند در زمان پاکسازی قدرتمند کیسه صفرا به شکل موثرتری از بین می روند. هدف این پاکسازی فعال ساختن و تحریک کبد و کیسه صفر است. وقتیکه کبد با این حجم اضافی روغن مواجه می شود با تولید مقدار زیادی صفرا (زرد آب) واکنش نشان میدهد که کیسه صفرا با فوران زیاد آن را بطرف روده خارج میسازد. اینطور فکر می شود که جریان قدرتمند صفرا (زرد آب) مواد سمی که خیلی عمیق ذخیره شده اند را به کمک تنفیه از بدن خارج می نماید. فعال کردن کبد و کیسه صفرا به این شدت حکم تنظیم و آبندی آنها را دارد. بعد از تنفیه مراقب خروج سنگهای کوچک سبز و یا مرمر مانند باشید. برخی آنها را سنگ کیسه صفرا مینامند ولی درواقع آنها روغنهای صابونی شده هستند. بنا به تجربه پزشکان و مشاهده دیگران و افرادی که از پاکسازی (دتاکس) استفاده کرده اند احساسات و هیجانات منفی نیز بطرز واضحی طی این فرآیند از بین می روند. بخصوص احساس خشم و نامیدی تخلیه می شوند. ممکن است بعضی از افراد در حین فرایند پاکسازی حسی عجیبی داشته باشند مانند اینکه اثر بعضی از داروها را در خونشان احساس کنند.

این به این خاطر می تواند باشد که داروهای قدیمی که در بدن باقیمانده و انباشته شده اند در زمانی که از بدن تخلیه می شوند دوباره تجزیه میشوند و یا بدلیل واکنش منظم هورمونی به مصرف این حجم روغن این فورت مخلوط شده با آب ارزشمندتر از هر آبمیوه آماده است. بدن ما در قبال نیروی حیاتبخش آبمیوه تازه بهترین پاسخ و عکس العمل را نشان میدهد. دقت کنید که کل این رژیم از زمان آماده سازی تازمان بازگشت به تغذیه عادی چیزی حدود ۱۰ روز بطول می انجامد.

 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


چهار شنبه 13 تیر 1397 - 10:24:52

دسته بندی :