برنامه روز نهم بازی های جام جهانی: پخش بازی‌های روز جمعه یک تیرماه از شبکه های سيما

جمعه 1 تیر 1397 - 9:35:55
برنامه روز نهم بازی های جام جهانی: پخش بازی‌های روز جمعه یک تیرماه از شبکه های سيما

تهران- الکوثر: بازی‌های جام‌ جهانی روسیه امروز جمعه با برگزاری سه مسابقه ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در ادامه رقابت‌های جام جهانی روسیه، جمعه سه مسابقه برگزار می‌شود .

ساعت ۱۶:۳۰، برزیل - کاستاریکا، ورزشگاه سن پترزبورگ

تیم ملی برزیل با وجود برتری آماری در بازی نخست مقابل سوییس متوقف شد و حالا باید برابر تیم بازنده این گروه یعنی کاستاریکا به میدان برود.

در روزهای اخیر نیمار به دلیل مصدومیت همراه بازیکنان سلسائو تمرین نکرد تا کمی نگرانی درباره او ایجاد شود ولی همان طور که تیته عنوان کرده او مشکلی برای همراهی برزیل برابر کاستاریکا نخواهد داشت.

ساعت ۱۹:۳۰، ایسلند – نیجریه، ورزشگاه وولگوگراد

ایسلند شگفتی‌ساز باید برای افزایش امیدهایش به صعود از سد نیجریه‌ای بگذرد که در بازی نخست ناامید کننده ظاهر شد و مقابل کرواسی با دو گل شکست خورد.

آرناسون مهاجم ایسلند که کمی با ناراحتی در تمرین‌های اخیر این تیم روبه‌رو بود توانسته خودش رابه شرایط آرمانی برساند. نیجریه در صورت باخت باید حذف زودهنگامی را از جام جهانی تجربه کند.

ساعت ۲۲:۳۰، سوییس – صربستان، ورزشگاه کالینینگراد

آخرین دیدار روز جمعه هم مصاف  سوییس و صربستان دو تیم دیگر گروه است. سوییس با یک امتیاز بازی برابر برزیل روحیه گرفته و از طرفی صربستان هم که با کاشته کولاروف کاستاریکا را شکست داد برای قطعی کردن صعود خود باید از سد سوییس بگذرد.

پخش زنده  مسابقات جام جهانی روز جمعه 1 تیر

14.00 – فصل داغ فوتبال

21.00 – فصل داغ فوتبال

 

 

 

 

 

اما  هشتمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.در مهمترین مسابقه تیم‌های ملی فوتبال آرژانیتن و کرواسی به مصاف هم رفتند.

همچنین تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و دانمارک در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف هم رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید و یاران دانیل ارزانی بار دیگر به صعود به مرحله بعدی جام جهانی امیدوار شدند.

بازی تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و پرو هم با نتیجه یک بر صفر  به نفع فرانسوی ها تمام شد.

شکست سنگین آرژانیتن از کرواسی

در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ دیروز به مصاف هم رفتند و در نهایت یاران مسی با ۳ گل از حریف خود شکست خوردند و احتمال حذفشان از جام جهانی ۲۰۱۸ قوت گرفت.

لیونل مسی در این بازی کم فروغ ظاهر شد و  نتوانست هیچ کاری برای تیم بیمار آرژانتین انجام دهد تا اینکه ایوان راکیتیچ، هم تیمی اش در بارسا در دقیقه ۱+۹۰ با زدن گل سوم آب سردی روی پیکر بی جان آرژانتین ریخت.

با این نتیجه صعود کرواسی به دور بعدی جام جهانی قطعی شد.

لوکا مودریچ در پایان بازی به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


جمعه 1 تیر 1397 - 9:7:51