آزادسازی بیش از 4500 کیلومتر از مناطق تحت اشغال داعش در سوریه

پنج شنبه 31 خرداد 1397 - 13:30:38
 آزادسازی بیش از 4500 کیلومتر از مناطق تحت اشغال داعش در سوریه

تهران - الکوثر : ارتش سوریه اعلام کرد نیروهای مسلح این کشور موفق شده اند بیش از چهار هزار و پانصد کیلومتر مربع از مناطق بیابانی شرق این کشور را که گروه تروریستی داعش به اشغال خود در آورده بود ، آزاد کند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، خبرگزاری سوریه (سانا) گزارش داد بخش عمده درگیری های ارتش سوریه با گروه داعش در شرق سوریه اتفاق افتاده است. نظامیان سوریه موفق شدند کنترل یک منطقه بیابانی به وسعت دو هزار و چهارصد کیلومتر مربع را در شرق شهر باستانی تدمر نزدیک مرزهای عراق از اشغال داعش آزاد کنند. 
در استان دیر الزور در شرق سوریه نیز نیروهای ارتش موفق شدند یک هزار و دویست کیلومتر مربع از مناطقی را که داعش به تصرف خود درآورده بود، از اشغال این گروه آزاد کنند و تعداد زیادی از عناصر این گروه را به هلاکت برسانند. 
خبرگزاری سانا افزود ارتش سوریه همچنین یک هزار و سیصد کیلومتر مربع از مناطق جنوب دمشق را از وجود تروریست های داعش پاکسازی کرده است. 
اکثر مناطقی که از اشغال داعش آزاد شد، بیابانی است. ارتش سوریه برای نابودی کامل تهدیدهای داعش و تضمین امنیت مرزهای این کشور با عراق به مبارزه خود با تروریست ها ادامه می دهد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 31 خرداد 1397 - 11:30:32

دسته بندی :