اعتراف دیگو کاستا به گلزنی شانسی در برابر ایران

پنج شنبه 31 خرداد 1397 - 9:30:27
اعتراف دیگو کاستا به گلزنی شانسی در برابر ایران

تهران - الکوثر : دیگو کاستا مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا اعتراف کرد گلی که در دیدار برابر ایران به ثمر رساند از روی شانس و خوش اقبالی بوده است.


به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دیگو کاستا بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا خطای عمدی روی علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش ایران را در جریان مسابقه دو تیم که با پیروزی یک بر صفر سفیدپوشان اسپانیایی به پایان رسید رد کرد ولی در عین حال اعتراف کرد گلی که در این مسابقه به ثمر رسانده از روی شانس و خوش اقبالی بوده است.
کاستا که از بازی دفاعی «شیرهای ایرانی» به خشم آمده بود در یک صحنه در حالی که بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس ایران سعی داشت با ضربه آزاد بازی را از مقابل دروازه ایران شروع کند، با نزدیک شدن به بازیکن ایرانی، پای او را لگد کرد.
داور اروگوئه ای بازی کاستا را به خاطر این حرکت جریمه نکرد و کاستا در ادامه در دقیقه پنجاه و چهار بازی موفق شد در جریان درگیری با رامین رضائیان مدافع قرمزپوشان برای مالکیت توپ در محوطه جریمه ایران، دروازه این تیم را باز کند.
کاستا تیم ایران را مقصر اتفاقات بعد از به ثمر رسیدن گل اسپانیا دانست و مدعی شد بازیکنان ایران با بازی دفاعی ، اسپانیایی ها را تحریک کرده اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 31 خرداد 1397 - 9:9:10

دسته بندی :