عضو ارشد انصارالله : حدیده را به گورستان متجاوزان تبدیل می کنیم

پنج شنبه 24 خرداد 1397 - 17:15:11
 عضو ارشد انصارالله : حدیده را به گورستان متجاوزان تبدیل می کنیم

تهران - الکوثر : عضو ارشد انصارالله یمن تاکید کرد هدف قرار دادن ناو سعودی در سواحل الحدیده، سیلی محکمی بر متجاوزان و نشانگر این پیام روشن است که این منطقه به گورستانی برایشان مبدل خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «ضیف الله الشامی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت ملت یمن، ملتی مقاوم است که تسلیم نمی شود بلکه برای مقابله با تجاوز و سلطه جویی آمریکا ، اسرائیل ، عربستان و امارات کاملا آماده است.

الشامی تصریح کرد، یمنی ها معتقدند این نبرد باید به نفع مردم یمن پایان یابد و این دشمن آمریکایی و صهیونیستی قادر به کسب هیچ نوعی از پیروزی نیست و سعودی ها و امارات و آمریکایی ها در جبهه های مختلف ضربه های سهمگینی از سوی یمنی ها متحمل شده اند تا جایی که خود آمریکایی ها برای نظارت مستقیم بر نبرد، وارد میدان شده اند.

عضو ارشد انصارالله یمن با اشاره به سکوت سازمان ملل و جوامع بین المللی گفت :« متاسفانه سازمان ملل و شورای امنیت در مسیر آمریکا حرکت می کنند.» 

نیروهای سعودی و اماراتی از یک ماه پیش عملیاتی را با هدف اشغال بندر الحدیده شروع کرده‌اند، اما ارتش و کمیته های مردمی یمن طی روزهای اخیر موفق شدند با انهدام یک ناو سعودی در بندر الحدیده ضربات سختی به متجاوزان وارد کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 24 خرداد 1397 - 17:3:55