درخواست فلسطینی ها از لیونل مسی: در قدس بازی نکن!

دو شنبه 14 خرداد 1397 - 8:3:33
درخواست فلسطینی ها از لیونل مسی: در قدس بازی نکن!

رام الله- الکوثر: جبریل رجوب رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه فوتبال بارسلونا را نماد صلح و دوستی دانست و از او خواست در دام سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی نیفتد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رجوب از لیونل مسی خواست در بازی تیم های فوتبال آرژانتین و رژیم صهیونیستی در بیت المقدس اشغالی شرکت نکند.

رجوب افزود در نامه ای به دولت آرژانتین درخواست کرده است مسی در بازی تیم های فوتبال آرژانتین و رژیم صهیونیستی در تاریخ نهم ژوئن شرکت نکند زیرا این بازی به ابزاری سیاسی تبدیل شده است و اسرائیل سعی دارد با برگزاری این بازی در شهر قدس اشغالی، به آن اهمیت سیاسی بدهد.

رجوب در صحبت های خود خطاب به لیونل مسی گفت: «مسی به این بازی نیا. وجهه نژادپرستی را تطهیر نکن!».

فدراسیون فوتبال فلسطین می گوید اسرائیل مقررات فدراسیون بین المللی فوتبال را نقض کرده است زیرا بر اساس مقررات فیفا تیم های هریک از اعضای فیفا نمی توانند بدون اجازه در خاک متعلق به اتحادیه ای دیگر بازی کنند.

قرار است بازی تیم های فوتبال آرژانتین و رژیم صهیونیستی در ورزشگاه تدی در بخش اشغالی شهر قدس برگزار شود که در محل یک روستای فلسطینی احداث شده است.

مسی در گذشته نیز با سفر به فلسطین اشغالی و دیدار با مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی از جمله بنیامین نتانیاهو و بازدید از دیوار ندبه موجب خشم مردم در کشورهای اسلامی شده بود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 14 خرداد 1397 - 8:3:22