ارتش سوریه برای آزادسازی درعا آماده است

یک شنبه 6 خرداد 1397 - 14:23:33
ارتش سوریه برای آزادسازی درعا آماده است

سوریه - الکوثر : ارتش سوریه و هم پیمانانش خود را برای آزادسازی درعا و جنوب سوریه از دست گروههای مسلح تروریست آماده می کنند و بالگردهای ارتش سوریه با پخش اطلاعیه هایی از عناصر گروههای مسلح خواستند اسلحه خود را تحویل دهند و با اقدامات برای ساماندهی اوضاع افراد مسلح هماهنگ شوند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، پس از آنکه ارتش سوریه و هم پیمانانش آخرین سنگرهای وهابی های داعش را در پایتخت و اطراف آن برچیدند نگاهها به سمت درعا در جنوب سوریه متمایل شد. بالگردهای ارتش اطلاعیه هایی را در آسمان شهر انخل در حومه شمالی درعا پخش کردند که در آنها از عناصر گروههای مسلح خواستنه شد اسلحه را زمین بگذارند و در پی بهبود و ساماندهی اوضاع خود بر آیند. 

همچنین در این اطلاعیه ها از مردم خواسته شد در تلاش برای اخراج تروریست ها همکاری کنند. بر اساس اظهارات منابع وابسته به دیده بان سوریه، عملیات ارتش با ارسال تجهیزات نظامی به مناطقی در جنوب هم زمان شده است. پیروزی های ارتش سوریه و هم پیمانانش در مناطق مختلف سوریه موجب شده است تا عناصر داعش به استان درعا پناه ببرند و به افراد مسلحی بپیوندند که در این منطقه حضور دارند. در این منطقه تروریست های وابسته به القاعده حضور دارند که به صورت مستقیم از طرف اردن حمایت می شوند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 6 خرداد 1397 - 14:23:22