افزایش همگرایی اجتماعی در یمن در ماه مبارک رمضان

شنبه 5 خرداد 1397 - 16:59:19
افزایش همگرایی اجتماعی در یمن در ماه مبارک رمضان

صنعا- الکوثر: مسئول موسسه خیریه «البصائر» گفت یمن در ماه مبارک رمضان صحنه رشد چشمگیر فعالیت های خیریه و همگرایی اجتماعی است به ویژه که بیش از 80 درصد مردم این کشور نیاز شدید به کمک های بشردوستانه دارند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سیدیحیی الخولانی با اشاره به افزایش فعالیت های خیریه در یمن در ماه مبارک رمضان افزود، این گونه فعالیت ها و کمک هایی که به مردم صورت می گیرد از محورهایی است که یمنی ها به منظور کاهش آلام خود که از تجاوز رژیم سعودی و محاصره یمن ناشی می شود، به آن متکی هستند.

وی افزود، گروه های خیریه در ماه مبارک رمضان فعالیت در صنعا پایتخت کشور را به میزان قابل توجهی گسترش داده اند تا از میزان فشار بر خانواده های فقیر و نیازمند کاسته شود. تجاوز ائتلاف سعودی و محاصره یمن موجب شده است 80 درصد ساکنان این کشور به کمک های بشردوستانه نیاز پیدا کنند و و بیش از هشت میلیون و 400 هزار نفر در آستانه گرسنگی قرار گیرند.

الخولانی گفت، فعالیت های خیریه موسسه البصائر شامل پخت و توزیع رایگان نان و غذا به شکل هر روزه است که بیش از 650 خانواده از آن بهره مند می شوند و به علت بحران مکرر گاز، از هیزم برای پخت و پز استفاده می شود. این موسسه همچنین فعالیت هایی در زمینه توزیع سبدهای غذایی به شکل منظم انجام می دهد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 5 خرداد 1397 - 16:52:24