به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این رستوران ایرانی با هدف برندسازی آشپزخانه و سفره ایرانیان در آلمان با اغتنام از ماه رمضان این کارگاه را برگزار کرد. ۱۶ نفر از کارشناسان رشته آشپزی و یکی از مقامات وزارت خارجه آلمان در این کارگاه رستوران حافظ حضور یافته و نظرات خود را درباره چگونگی معرفی غذای ایرانی به اروپاییها ارائه دادند.
برگزارکنندگان کارگاه تلاش کردند با واکنش در برابر اخبار برخی رسانهها مبنی بر اینکه رمضان فصل عطش و تشنگی مسلمانان است، تأکید کنند که این اخبار صحیح نیست و در ایام رمضان تنوع غذایی وجود داشته و تنها حجم غذا اندک است.
سفره و سنت افطار در این برنامه معرفی و به سؤالات شرکتکنندگان در این زمینه پاسخ داده شد. آش دوغ، بورانی، کوکو سبزی، خورشت به، ته چین، خورشت بادمجان و شله زرد از غذاهای معرفیشده در کارگاه بود.
برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید
شنبه 29 اردیبهشت 1397 - 12:11:20