فراخوان حماس برای حضور گسترده مردم در مراسم تدفین شهدای انفجار اخیر غزه

یک شنبه 16 اردیبهشت 1397 - 12:27:20
فراخوان حماس برای حضور گسترده مردم در مراسم تدفین شهدای انفجار اخیر غزه

تهران - الکوثر: جنبش حماس خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در مراسم تدفین شهدای انفجار اخیر در منطقه "الزوایده" در مرکز نوار غزه شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،جنبش مقامت اسلامی (حماس) و گردان عزالدین قسام شاخه نظامی این جنبش خواستار مشارکت گسترده ملت فلسطین در مراسم تدفین شش نیروی این گردان‌ها که روز شنبه به خاطر وقوع انفجار در منطقه "الزوایده" در مرکز نوار غزه کشته شدند، شد.

مراسم خاکسپاری پنج شهید پس از نماز ظهر به طور مستقیم از مسجد "ابن تیمیه" در اردوگاه "دیرالبلح" آغاز خواهد شد؛ در حالی که مراسم تشییع شهید ششم از مسجد فلسطین در غزه خواهد بود.

این شهداء عبارتند از: طاهر عصام شاهین (29 ساله)، سام احمد ابو محروق ( ساله37)، موسی ابراهیم سلمان (30 ساله)، استاد محمود ولید (34 ساله)، محمود محمد الطواشی (27 ساله) و محمود سعید القیشاوی (27 ساله).

گردان قسام پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: زمانی که چند عضو گردان‌های قسام در حال انجام عملیات امنیتی و اطلاعاتی پیچیده‌ای در ارتباط با اقدامات دشمن صهیونیستی علیه نیروهای مقاومت بودند، این جنایت شوم علیه رزمندگان ما در منطقه الزوایده در مرکز غزه صورت گرفت.
با وجود اینکه حماس تاکید دارد رژیم صهیونیستی در این کار دست داشته، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرده که این رژیم هیچ نقشی در این انفجار نداشته است


یک شنبه 16 اردیبهشت 1397 - 12:27:12

دسته بندی :