بشار اسد: کشورهای متخاصم از مرحله تجاوز نیابتی به سوریه وارد مرحله تجاوز مستقیم شده‌اند

دو شنبه 10 اردیبهشت 1397 - 15:38:47
 بشار اسد: کشورهای متخاصم از مرحله تجاوز نیابتی به سوریه وارد مرحله تجاوز مستقیم شده‌اند

دمشق- الکوثر: رئیس جمهور سوریه در دیدار هیات ایرانی تاکید کرد دشمنان سوریه از مرحله تجاوز نیابتی وارد مرحله تجاوز مستقیم شده‌اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران و هیئت همراهش با وی گفت: سراسر منطقه در مرحله ترسیم مجدد «همه نقشه بین المللی» است و آنچه از تشدید تجاوز به سوریه و انتقال کشورهای متخاصم به مرحله تجاوز مستقیم پس از شکست سنگین مزدوران و دست نشاندگانش، شاهد آن هستیم فقط بر عزم و اراده سوری ها برای نابودی اشکال مختلف تروریسم و پافشاری بر حاکمیت و حقشان در ترسیم آینده شان به دست خودشان خواهد افزود.

درهمین ارتباط : بروجردی و اسد دیدار و گفتگو کردند

 

بروجردی نیز تأکیدکرد : طرح آمریکا و هم‌پیمانان و دست نشاندگانش در منطقه در سوریه شکست خورده است و شکست تجاوز اخیر نشانگر استواری و استحکام محور مقاومت و مبارزه با تروریسم است.
وی گفت: دولت و ملت ایران همواره حامی سوریه باقی خواهد ماند و به تلاشهایش برای یافتن راهکار سیاسی که سوری ها آن را مشخص کنند و وحدت و حاکمیت سوریه را حفظ کند ادامه خواهد داد.

بروجردی دیشب (یکشنبه) به همراه قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه، کارن خانلریان نماینده ارامنه تهران و سیامک مرصدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی وارد دمشق شد و مورد استقبال "نشأت الاطرش" نماینده پارلمان سوریه و رئیس کمیته روابط سوریه و ایران قرار گرفت.


به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،

اخبار سوریه را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

00:02:51.15


دو شنبه 10 اردیبهشت 1397 - 15:38:41