سرلشکر باقری: راهبرد جمهوری اسلامی ایران تغییرناپذیر است

جمعه 7 اردیبهشت 1397 - 14:30:46
سرلشکر باقری:  راهبرد جمهوری اسلامی ایران تغییرناپذیر است

تهران- الکوثر: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مظلومان و تمام آزادیخواهان جهان و مقابله با توطئه های سازمان یافته سران استکبار ، تغییرناپذیر است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری روز جمعه در همایش صعود بسیجیان کشور به ارتفاعات بازی دراز در سرپل ذهاب ، خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی افزود: پنبه تغییر راهبرد در جمهوری اسلامی ایران را از گوش خود بیرون بیاورید ، خط مشی ما را امام راحل ترسیم کردند و رهبر فرزانه انقلاب نیز روز به روز این راهبردها را تحکیم کرده اند.
وی اظهار داشت: اینکه آمریکا ، متحدانش و برخی کشورهای مرتجع منطقه حرف از تهدید و تحریم بزنند کاری از پیش نخواهند برد چرا که ملت ما سرد و گرم چشیده و معجزات الهی را لمس کرده اند.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با ترقه بازی در اطراف خود به جایی نخواهد رسید ، بیان کرد: ملت ایران تکفیری ها و کشورهای مرتجع را از مرزهای ایران و حتی از عراق و سوریه بیرون کرد و این توفیق ها در سایه توکل به خداوند متعال حاصل شده است.
وی با اشاره به اینکه ائتلاف های کودکانه به عمر رژیم صهیونیستی اضافه نخواهد کرد و مردم منطقه همه طرح ها و حرف ها را شنیدند ، قول های توسعه غربی را دیدند که به کجا کشید ، اظهارکرد: مردم منطقه با حضور گروه های تکفیری طعم واقعی معنای توسعه غربی را چشیده اند و البته حمایت های ایران و خون هایی که خود مردم منطقه برای آزادی ملت های خود داده اند را هم دیدند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد که تحریم های دشمنان علیه ایران اسلامی و در سرزمین سرشار از نعمت های خدادادی بی اثر است و بدخواهان نظامی راه به جایی نخواهند برد.
سرلشکر باقری گفت: دولتمردان ما با قدردانی از نعمت های خدادادی ، حرکت در مسیر شهدا و اتکا به قدرت مردم بر مشکلات پیروز خواهند شد چرا که این سنت خداست که اگر صداقت و اخلاص ببیند ، نصرت عطا خواهد کرد.
وی ادامه داد: اگر امروز امنیت پایدار داریم و دولتمردان ما در سایه این امنیت به توسعه کشور می پردازند ، مرهون خون پاک شهدا و ایثارگرانی است که با جان خود این مهم را برای کشورمان به ارمغان آوردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 7 اردیبهشت 1397 - 14:30:26