اندیشمند مصری از نیرنگ دشمنان اسلام برای انکار نبوت می گوید

چهار شنبه 5 اردیبهشت 1397 - 15:39:10
اندیشمند مصری از نیرنگ دشمنان اسلام برای انکار نبوت می گوید

تهران- الکوثر: اندیشمند مصری گفت دشمنان اسلام با تحریف تاریخ تلاش کردند «بنی هاشم» را به عنوان حزب سیاسی مقابل «بنی امیه» مطرح کنند تا به این ترتیب بتوانند پیامبری حضرت محمد (ص) را انکار کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر احمد راسم النفیس پژوهشگر و استاد دانشگاه المنصوره مصر در برنامه «حقائق التاریخ» شبکه جهانی الکوثر گفت: با گسترش جنبش شرق شناسی در اوایل قرن بیستم میلادی، جریانی پیدا شد که به دنبال انکار نبوت بود به طوری که پیروان این جریان می گفتند «اشعار و پیش بینی هایی که در ستایش بنی هاشم یا پیش بینی نبوت پیامبر اسلام (ص) گفته شده، مربوط به دوره بعد از پیامبری حضرت محمد (ص) است نه پیش از آن».

این نویسنده و اندیشمند اسلامی افزود: برای استمرار این جریان و گسترش آن از طریق کتابی که چند دهه پیش با عنوان «حزب هاشمی» منتشر شد تلاش شده است... این کتاب این گونه القاء می کند که ظهور پیامبر اسلام (ص) از همان ابتدا برنامه سیاسی فریبکارانه و بسیار خطرناکی بود که عبدالمطب پسر هاشم ابداع کرد!

استاد راسم النفیس در ادامه گفت: این جریان با جدیت تلاش کرد نبوت را انکار کند و آن را صرفا ساخته و پرداخته «حزب هاشمی» برای مقابله با «حزب اموی» بداند!


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 5 اردیبهشت 1397 - 15:38:40