بررسی مباحث مهدویت در شبکه الکوثر

چهار شنبه 29 فروردین 1397 - 9:59:22
بررسی مباحث مهدویت در شبکه الکوثر

تهران - الکوثر: با توجه به عطش روز افزون به مباحث مهدویت در جهان و فعالیت گسترده بعضی جریانهای انحرافی و لزوم پاسخگویی به نیاز عامه مخاطبان بویژه نسل جوان در خصوص دکترین مهدویت، شبکه جهانی الکوثر برنامۀ زندۀ المنتظر را از امروز روی آنتن می برد

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در این برنامه سعی شده تا مخاطب هر چه بیشتر با معارف مهدویت آشنا شود و وظایف یک منتظر بر اساس احادیث و روایات، نه تنها برای مخاطب خاص بلکه برای مخاطب سایر فرَق دینی و اسلامی بر اساس اعتقادات و نظرات ایشان تبیین گردد.
تلاش ها بر این است که در این برنامه، امید به آیندۀ روشن وتلاش برای رسیدن به آن، با ترویج اخلاق یک منتظر واقعی دنبال شود.
از آیتم های مهم این برنامه می توان به معرفی کتاب و سایت مهدویت، دیدگاهها و نظرات دانشمندان وعلمای مختلف ادیان بزرگ دربارۀ منجی و بیان عقاید مشترک و همچنین پاسخگویی به سوالات ارسالی مخاطبان از طریق شبکه های اجتماعی، اشاره کرد.
آشنایی با مفهوم غیبت امام، علل و آثار آن، نقش امام غایب، شرایط و علائم ظهور، رهبری جامعه اسلامی در دوران غیبت (صغری و کبری) را می توان از مهمترین محورهای این برنامه نام برد.
برنامه زنده المنتظر سه شنبه ها ساعت 23 به صورت زنده به مدت 50 دقیقه از مسجد مقدس جمکران روی آنتن می رود.


برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی کلیک کنید


چهار شنبه 29 فروردین 1397 - 9:58:6

دسته بندی :