واشنگتن‌پست: حمله به سوریه به اعتبار آمریکا ضربه زد

دو شنبه 27 فروردین 1397 - 9:3:0
واشنگتن‌پست: حمله به سوریه به اعتبار آمریکا ضربه زد

تهران-الکوثر: روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» نوشت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا قصد داشت با حمله به خاک سوریه، قدرت نمایی کند اما کاملاً برعکس عمل کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «واشنگتن‌پست» در گزارشی به تجاوز موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به خاک سوریه که اوایل هفته گذشته رخ داد، اشاره کرد و نوشت که هدف «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از حمله به سوریه، قدرتنمایی بود که در حقیقت برعکس عمل کرد.

این روزنامه افزود: حملات جمعه شب به اندازه کافی قوی نبود تا مایه خجالت نشود در نتیجه، بیش از آنکه به  اسد ) لطمه وارد کند، به اعتبار آمریکا در صحنه بین‌المللی آسیب وارد کرد.

واشنگتن پست نوشت : هیچ تلفاتی از این حادثه گزارش نشد و این نشان می‌دهد که دولت سوریه، اهدافی را که هدف حمله آمریکا و متحدانش قرار گرفته، تخلیه کرده بود.

این روزنامه تصریح کرد: سوری‌ها می‌دانند که پیروز این حمله بودند به طوریکه واشنگتن‌پست در این خصوص گزارش کرد که «در خیابان‌های دمشق، جشن و شادمانی برپا بود زیرا طرفداران دولت فهمیدند که حمله پرهزینه‌‌ای محقق نشده است».«جک کین» معاون سابق رئیس ستاد ارتش آمریکا که هم‌اکنون بازنشسته شده است در این خصوص گفته است که سوری‌ها دلیل خوبی برای جشن گرفتن داشتند.


 

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


دو شنبه 27 فروردین 1397 - 9:2:22