نمره قبولی پدافند هوایی سوریه در مقابله با حملات موشکی

شنبه 25 فروردین 1397 - 18:41:57
نمره قبولی پدافند هوایی سوریه در مقابله با حملات موشکی

بيروت- الکوثر: سامانه‌های پدافند هوایی سوریه با شایستگی و توانمندی بسیار خوبی توانستند موشک‌های شلیک شده به خاک سوریه را رهگیری و منهدم کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  منابع خبری اعلام کردند پدافند هوایی سوریه در برابر حملات موشکی ائتلاف غربی با شایستگی و توانمندی بسیار خوب عمل کردند. بر اساس گزارش ستاد کل نیروهای مسلح سوریه، ائتلاف متجاوز غربی بامداد امروز 103 موشک به سوریه شلیک کردند، اما سامانه‌های دفاع هوایی سوریه توانستند 71 موشک را رهگیری کنند. به عنوان مثال، سامانه های پدافند موشکی سوریه تمامی 12 موشکی را که به فرودگاه نظامی «الضمیر» شلیک شد، رهگیری و منهدم کردند.

نیروها و سامانه های پدافند هوایی سوریه در برابر این حملات موشکی -که به گفته ستاد کل نیروهای مسلح سوریه به زخمی شدن 3 نفر منجر شد- با مهارت و شایستگی بسیار خوبی به وظیفه خود عمل کردند. این سامانه ها توانستند در فرودگاه الضمیر، موشک‌ها را از مسیر خود منحرف کنند.

پدافند هوایی سوریه در این عملیات، از سامانه‌های دفاع موشکی اس- 125، اس- 200، بوک و کفادرات که از تجهیزات و تسلحیات چندان نوین و پیشرفته هم نیستند، استفاده کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

 

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


شنبه 25 فروردین 1397 - 18:41:47