آغاز هفته مد عربی در عربستان سعودی

شنبه 25 فروردین 1397 - 22:10:48
 آغاز هفته مد عربی در عربستان سعودی

تهران- الکوثر: عربستان سعودی برای نخستین بار شاهد برگزاری هفته مد عربی است. مراسمی که در آن تنها زنان به عنوان تماشاگر اجازه حضور دارند، کار خود را شامگاه سه‌شنبه (۱۰ آوریل / ۲۱ فروردین) در ریاض آغاز کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  ستارگان بزرگ دنیای مد و طراحی لباس از جمله ژان پل گوتیه و روبرتو کاوالی آخرین طرح‌های خود را نشان می‌دهند. البته زنان سعودی که در زمینه مد و طراحی فعالیت دارند، نیز کارهای خود را به نمایش می‌گذارند. اروی بنوی و مشاعل الرجحی از طراحان محبوب و موفق عربستان سعودی هستند.

 هفته مد در عربستان در اصل نمایشگاهی برای عرضه و فروش مد لباس است. زنانی که از هفته مد در ریاض دیدن می‌کنند، نه تنها می‌توانند از تماشای تازه‌ترین طرح‌ها لذت ببرند، بلکه آنها را در جا خریداری کنند.

هفته مد عربی که به مدت ۴ روز در هتل مجلل ریتز کارلتون برگزار می‌شود، فراتر از محفلی برای نمایش طرح‌های تازه و نمایشگاهی برای عرضه و فروش مد لباس است. نوره بنت فیصل السعود، شاهزاده سعودی که رئیس افتخاری شورای مد عربی را برعهده دارد در گفت‌وگویی با خبرگزاری فرانسه ضمن اشاره به علاقه مردم عربستان به مد تصریح کرد: «ما سعی می‌کنیم که صنعت تولید مد و پوشاک در این کشور را به سطح و کیفیتی جدید برسانیم!»


اخبار عربستان را اینجا پیگیری کنید


شنبه 25 فروردین 1397 - 17:52:24

دسته بندی :