وبگردی: واکنش روسيه به تجاوز نظامي آمريکا، انگليس و فرانسه به سوريه

شنبه 25 فروردین 1397 - 20:34:0

تهران-الکوثر: روس ها تجاوز نظامی آمریکا و برخی متحدانش به سوریه را بشدت محکوم و اعلام کردند ، این حملات قطعا با واکنشی متعارف همراه خواهد بود .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، فرماندهان ارشد نظامی روس قبلا آماده باش کاملی به نیرو های خود در مناطق مختلف سوریه داده بودند. ناوگان ارتش فدراسیون روسیه در دریای سیاه ، دریای مدیترانه خلیج فنلاند و دریای بالتیک به حالت آماده باش کامل در آمده است.
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز تجاوز نظامی آمریکا ، فرانسه و انگلیس به سوریه را بشدت محکوم کرد و گفت در حمله به سوریه یک کشور مستقل و دارای حاکمیت ملی هدف قرار گرفت ، کشوری که چندین سال است با گروه های تروریستی برای بازگشت آرامش و ثبات مبارزه می کند.
آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن نیز آمریکا و متحدانش را تهدید به عمل متقابل به مثل کرد . او گفت متاسفانه هشدار های ما نادیده گرفته شد .آمریکا به عنوان بزرگترین انبار سلاحهای شیمیایی جهان باید جوابگو باشد ، سفیر روسیه در ژاپن نیز اعلام کردحمله به سوریه در حقیقت یک عصبانیت شدید نظا می از سوی کاخ سفید و برخی متحدانش است.
همچنین وزارت دفاع فدراسیون روسیه نیز طی بیانیه ای تجاوز سه جانبه نظامی اثتلاف غربی راعملا شکست خورده خواند و اعلام کرد پدافند هوایی ارتش تعدا زیادی از موشکهای شلیک شده غربی ها را قبل از اثابت به هدف منهدم کرده است.


اخبار سوریه را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


شنبه 25 فروردین 1397 - 17:41:45

دسته بندی :