هواپیماهای ائتلاف آمریکا در آسمان التنف سوریه به پرواز در آمدند

چهار شنبه 22 فروردین 1397 - 15:31:4
هواپیماهای ائتلاف آمریکا در آسمان التنف سوریه به پرواز در آمدند

دمشق- الکوثر: روزنامه رأی الیوم نوشت برخی منابع اعلام کردند هواپیماهای ائتلاف درپی شکست شورای امنیت سازمان ملل متحد در صدور قطعنامه ای علیه سوریه در ارتفاع پائین در آسمان منطقه التنف در نزدیک مرزهای سوریه و عراق به پرواز در آمدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   روزنامه الکترونیکی رأی الیوم در شماره امروز خود در اینترنت  افزود: این درحالیست که همه توجهات معطوف به واشنگتن است زیرا قرار است دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور و متحدانش درخصوص حمله نظامی به سوریه تصمیم گیری کنند.
از سوی دیگر رسانه های اسرائیلی نیز دیروز سه شنبه اعلام کردند ارتش این رژیم به علت احتمال واکنش ایران به حملات هوائی به پایگاه نظامی تی فور سوریه، سطح آماده باش نظامی را افزایش داده اند.
رسانه های اسرائیلی افزوده اند: آماده باش نظامی به ویژه در جبهه شمالی در حالی صورت گرفته است که برخی محافل پیش بینی می کنند آمریکا در پی حمله شیمیائی صورت گرفته به دوما در نزدیک دمشق، مواضعی را در سوریه مورد حمله قرار دهد.
کانال 10 تلویزیون اسرائیل گفته است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در جلسه ای امنیتی فاش ساخته است که واشنگتن در واکنش به حمله شیمیائی در سوریه رژیم این کشور را هدف حمله نظامی قرار خواهد داد.


اخبار سوریه را اینجا پیگیری کنید


چهار شنبه 22 فروردین 1397 - 15:29:47