در آستانه سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع):

تشدید تدابیر امنیتی در کاظمین

دو شنبه 20 فروردین 1397 - 9:54:56
تشدید تدابیر امنیتی در کاظمین

تهران- الکوثر: مقامات عراقی تدابیر امنیتی را به منظور حفاظت از زائران به ویژه کسانی که پای پیاده به طرف کاظمین حرکت می کنند تشدید کرده اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، میلیونها نفر از شیعیان عراق و کشورهای مختلف حرکت خود را به طرف کاظمین به منظور شرکت در مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام در روز پنجشنبه آغاز کرده اند. 

مقامات عراقی تدابیر شدید امنیتی را به منظور حفاظت از زائران به ویژه کسانی که پای پیاده به طرف کاظمیه در بغداد حرکت می کنند در پیش گرفته اند تا از وقوع حملات تروریستی جلوگیری شود. 

گذرگاههای مرزی و فرودگاههای عراق نیز خود را برای حضور زائرانی که به همین مناسبت به عراق می روند آماده کرده اند. 

سرلشکر سامی السودانی مدیر گذرگاههای مرزی عراق در بیانیه ای اعلام کرد همه گذرگاههای مرزی به ویژه گذرگاه مرزی شلمچه و فرودگاههای بصره و نجف برای ورود زوار عرب و ایرانی به عراق آماده شده اند. 

پیش بینی می شود میلیونها نفر از شیعیان همانند هر سال در سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام خود را به کاظمین برسانند. 

یکی از مسئولان امنیتی عراق نیز روز گذشته از خنثی شدن عملیات تروریستی علیه زائران بارگاه ملکوتی امام موسی کاظم (ع) در آستانه سالروز شهادت این امام همام خبر داد. 

یحیی رسول سخنگوی مرکز اطلاع رسانی اخبار امنیتی عراق با ذکر این خبر تأکید کرد که یکی از عناصر تروریستی درصدد انجام عملیات علیه زائران امام موسی کاظم (ع) بود که با هوشیاری نیروهای امنیتی بازداشت شد. 

وی افزود: نیروهای امنیتی عراق در آماده باش کامل جهت برگزاری باشکوه مراسم شهادت امام موسی کاظم (ع) هستند و بر این اساس توانستند این عنصر تروریستی را در بغداد دستگیر کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت درکانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید

 


دو شنبه 20 فروردین 1397 - 9:48:51