وزیر یمنی هشدار داد: حملات موشكی به عربستان تشدید می‌شود!

چهار شنبه 8 فروردین 1397 - 16:17:36
وزیر یمنی هشدار داد: حملات موشكی به عربستان تشدید می‌شود!

بيروت- الكوثر: وزیر مشاور در امور گفتگوی ملی در كابینه یمن به رژیم سعودی هشدار داد اگر تجاوز به یمن را متوقف نكند، به همان اندازه كه عربستان شهرهای یمن را بمباران می کند، حملات موشكی به شهرهای عربستان تشدید خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «احمد القنع» روز چهارشنبه در گفتگو با شبكه خبری المیادین گفت: موشك های بالستیك یمنی که اخیرا به سمت عربستان شلیك شد هدیه به مادران شهدای یمنی است كه در بمباران های رژیم سعودی قربانی شده اند.

وی با اشاره به این كه رژیم سعودی یمن را با موشك های آمریكایی و اسرائیلی مورد حمله قرار می دهد گفت: محمد بن سلمان ولی عهد سعودی وجهه مسلمانان را با ریختن خون یمنی ها لكه دار كرد.

القنع با تاكید بر مقاومت و پایداری یمنی ها برغم ادامه محاصره، قحطی و جنایات آل سعود طی سه سال گذشته افزود: به كسانی که یمنی ها را دست كم می گرفتند توانایی در نوآوری و تولید را ثابت كردیم.

این وزیر یمنی با اعلام آمادگی دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعا) برای گفتگو با عربستان، امارات و بحرین گفت: اگر حملات تجاوزكارانه ائتلاف سعودی متوقف و فرودگاه های ما بازگشایی شود و طرف گفتگوی ائتلاف سعودی فقط یمنی ها باشند، ما مانعی بر سر راه این گفتگوها نمی بینیم. وی همچنین از اتباع یمن مقیم خارج به ویژه عربستان و امارات خواست به وطن خود بازگردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 8 فروردین 1397 - 16:17:25