جابری انصاری: ملت‌ يمن قربانی سیاستمداران جنگ طلب شده است

شنبه 19 اسفند 1396 - 22:30:34
جابری انصاری: ملت‌ يمن قربانی سیاستمداران جنگ طلب شده است

تهران- الکوثر: حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران در امور ویژه سیاسی با اشاره به فاجعه انسانی در یمن گفت متاسفانه ملت‌ها قربانیان اهداف جاه طلبانه و غیرمنطقی سیاستمداران جنگ طلب هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حسین جابری انصاری روز شنبه در مقر وزارت امور خارجه در تهران با پیتر مائورر، رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ دیدار و در خصوص تلاشهای انساندوستانه جمهوری اسلامی ایران و صلیب سرخ و زمینه های همکاری طرفین برای مهار کردن پیامدهای انسانی بحران ها در سوریه، یمن و لیبی گفتگو و تبادل نظر کرد.

رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های در دست اجرای این کمیته در بحران های سوریه، یمن و لیبی از جمهوری اسلامی ایران خواست به موفقیت بیشتر این تلاش ها کمک کند.

جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی نیز در این دیدار با تشریح شرائط فاجعه بار انسانی در یمن و مرگ خاموش مردم این کشور به علت تداوم سیاست جنگ طلبانه رژیم سعودی گفت: متاسفانه ملت‌ها قربانی اهداف جاه طلبانه و غیرمنطقی سیاستمداران جنگ طلب هستند.

جابری انصاری همچنین با اشاره به سیاست جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران های منطقه و تلاش های گسترده ایران در حوزه های انساندوستانه، بر آمادگی کامل ایران برای همکاری با سازمان‌های بین المللی از جمله صلیب سرخ در جهت کاهش ابعاد فاجعه انسانی در بحران های منطقه تاکید کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فارسی الکوثر  اینجا کلیک کنید


شنبه 19 اسفند 1396 - 22:30:22

دسته بندی :