سرلشكر باقری نصب ایستگاه های رصد برای مراکز هسته‌ای کشور را تکذیب کرد

پنج شنبه 17 اسفند 1396 - 13:43:39
سرلشكر باقری نصب ایستگاه های رصد برای مراکز هسته‌ای کشور را تکذیب کرد

تهران- الکوثر: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تکذیب نصب دو ایستگاه رصد CTBT در دو نقطه از مراکز هسته‌ای کشورمان ، تاکید کرد : کسی در خارج از كشور حق ورود به مراكز كشور ما را ندارد چه برسد به اينكه بخواهد ايستگاهی نصب كند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری امروز  در نشست شورای سیاستگذاری راهیان نور با گرامیداشت ایام ولادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت شهید همت همچنین در ادامه به عجز و ناتوانی آمریکائیها در موضوع تهاجم به ایران اشاره کرد و گفت : بدون تردید آمریکا در دشمنی با ما تا انتها رفته است و برای تهاجم به ملت ایران دائم هزینه فایده را می سنجد و هر بار به این نتیجه می رسد که تهاجم به ایران برایش هزینه دارد.
سرلشکر باقری افزود : در سفر به کشور سوریه تجربه راهیان نور و مناطق عملیاتی مان را برای ارتش سوریه بیان می کردم و چندی پیش که مسئولان ارتش ترکیه با پاکستان از موزه دفاع مقدس در تهران بازدید کردند توجه ایران به حادثه تاریخی دوران دفاع مقدس برای آنها بسیار جالب قابل توجه بود.
وی گفت: در جهان امروز به جهت قدرت رسانه ای دشمن ، عده ای از جوانان به هویت ملی و بومی شان کم توجه شده اند و اگرچه تعداد اینها کم است اما ما مسئولان در نشان دادن هویت ملی و گذشته پر افتخار ایران موفق عمل نکرده ایم و با راهیان نورهاست که جوانان ما می فهمند ایران و امنیت یعنی چه.
سرلشکر باقری گفت : همان طور که ایرانیان از بابت ترکمنچای 200 سال احساس سرشکستگی می کنند باید کاری کرد تا از حادثه دوران دفاع مقدس تا دو سه قرن احساس سربلندی کنند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت : من از مقامات سوریه چندی پیش خواستم قسمتی از شهرهایشان را که در حملات وحشیانه تکفیری ها به مخروبه تبدیل شد در بازسازی ها حفظ کنند تا جوانان و مردمشان ببینند که برای برپایی امنیت در سوریه چه خون هایی ریخته شده است.
سرلشکر باقری افزود: 6 سال شبانه روز در سوریه جنگیده اند و فیلم "به وقت شام" حادثه کوچکی را به نمایش گذاشته بود.
سرلشکر باقری با اشاره به اینکه هدف دشمنان از تهاجم به سوریه و عراق جمهوری اسلامی بود ، افزود: آیندگان در عراق ، سوریه و ایران باید ببینند که چه اتفاقاتی در عراق و سوریه افتاده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درپایان گفت : حضور بیش از 6 میلیون نفر و آن هم به صورت داوطلبانه در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و بازدید آنها از این صحنه های الهی و خارق العاده فرصت بی نظیری است که خون شهدا برای ما ایجاد کرده است و حضور 4 و نیم میلیون نوجوان و جوان 15 تا 30 ساله در این جمع 6 میلیونی فرصت بسیار مغتنمی است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 17 اسفند 1396 - 13:43:25